Straks Almelose Ruiterdagen,wie komen er allemaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 10:27

en heeft iemand merilyn al zien rijden?
volgendjaar doe ik ook mee met maikie nu kom ik er alleen op vrijdag.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:42

Niet gezien Lachen

Ben weer thuis, eerste dag zit erop Lachen

Het ging wel redelijk, was alleen het eerste deel van m'n proef zelf nog wat te gespannen, en had niet lang genoeg losgereden (werd me eerst verteld dat het wat uitliep, maar toen vielen er voor mij ineens 2 pers. uit:D) Tweede helft ging wel wat beter Lachen Had gewoon voor m'n middendraf een 6 (en dat met z'n korte platpootjes *LOL* )

Resultaat was 145 punten, had ik ook wel verwacht, maar weet nu wel weer waar ik aan moet denken (blijven rijden en niet teveel aan de gladde plekken danken Schijnheilig )

Vanavond/Morgen weer sokken wassen en op naar dag 2!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:09

Wah sjaantje dan mag je er idd wel mee terug, lissy en nameless zeiden ook al een witte broek met creme dekje...

Idd gewoon mee terug.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:25

Vandaag niet geweest, waarschijnlijk ga ik morgen wel even kijken. Ben er iig vrijdagavond en misschien donderdagmiddag ook nog wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:26

Ik denk dat ik er donderdag en vrijdagavond zal zijn.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 17:18

pearl_tje schreef:
Wah sjaantje dan mag je er idd wel mee terug, lissy en nameless zeiden ook al een witte broek met creme dekje...

Idd gewoon mee terug.

Hahaha ik verwijt jullie ook niets hoor, maar ik zou nooit zo gek zijn om met een witte broek en een creme dekje te gaan rijden . Dat vind ik echt heel lelijk... Maar ja dit zag ik natuurlijk ook pas toen ik naast Mazzel stond.... Maar ach ja, kan me ook niet zoveel schelen Haha! . Daar gaat het niet om Tong uitsteken

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:48

Pipo schreef:
Ik denk dat ik er donderdag en vrijdagavond zal zijn.

Hihihi, misschien ben ik ook wel weer van de partij!!! Ff kijken hoe laat ik terug ben want Nijmegen valt erg ongelukkig dit jaar.

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:19

Zo ik heb is even gekeken wie ik donderdag allemaal kan zien bij de paarden, en ik kan iedereen zien behalve michele. Dus dat word meeten Haha! Als jullie dat willen natuurlijk Schijnheilig Kheb alle tijden opgeschreven dus ik kan niemand vergeten. Doet er dan helemaal niemand met springen mee van de bokkers? Saai zeg Tong uitsteken

Sjaantje gefeliciteerd met je prijzen! Je hbet ook laarzen gewonnen ofniet? Ik heb je wel gezien met de prijsuitrijking, maar verder niet Tong uitsteken

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 02:01

Morgen en vrijdag wil ik ook komen...weet nog niet precies hoe en wat. Wou Salty ook wel even meenemen als training, maar als ik het weerbericht bekijk kan ik dat maar beter laten...

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:20

steefie schreef:
Sjaantje gefeliciteerd met je prijzen! Je hbet ook laarzen gewonnen ofniet? Ik heb je wel gezien met de prijsuitrijking, maar verder niet Tong uitsteken

Ja inderdaad! Vind ik erg leuk!! Ga ze waarschijnlijk wel ruilen, want ik wil graag dressuurlaarzen en hierin zitten veters en ze passen ook niet Haha! . Maar ik ben er heel blij mee!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:21

ben net terug van de tweede dag AR dagen, maar zie wienig bokkers of kijk ik gewoon niet goed Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:24

Thirza schreef:
en heeft iemand merilyn al zien rijden?
volgendjaar doe ik ook mee met maikie nu kom ik er alleen op vrijdag.

Heb niet meegereden, geen stiftgaten en is een modderpoel.

Masja rijdt wel. Ging vandaag wel goed. Helaas werd het afgelast na haar start in verband met het noodweer.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:33

Ik heb me voor vandaag ook afgemeld, zag het niet zo zitten om met dit weer met de trailer op pad te gaan, en Ik en modder is ook niet zo'n goede combinatie... Vanaf wanneer werd het afgelast Merilyn?

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:21

gaan er nog mensen naar het ruiterbal dan?

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:21

gaan er nog mensen naar het ruiterbal dan?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:37

resultaten van nameless:
een hele nette eerte proef, braaf maar toch flitsend. klein foutje met de galop, maar wel mooi gecorrigeerd. beetje vaag gejureerd en dus maar 149 punten Verward
2e proef ging super netjes, iets minder flitsend wegens het gladde (mocht wel op de binnenhoefslag van de jury) en daar voor een 4e prijs met 163 punten.
dus al 2 winstpunten binnen Haha!
voor vannacht toch maar even een stal op het terrein gehuurd, vic stond op een weitje, maar dat is met dat noodweer niet zo prettig.
morgen weer om half 3, komen er dan nog mensen kijken? ik ben te herkennen aan een olijfgroene met zwarte kentucky jas en een gaastra petje Knipoog

enne noortje: tuurlijk gaan we naar het ruiterbal, we hebben al veelbelovende mannetjes zien lopen, hahaha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:12

waar zijn die mannen?
heb alleen homos gezien of hele lelijke Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:51

haha, dan moet je bij het springen gaan kijken Knipoog Haha! bij de dressuur rijd trouwens 1 supermooie man, zonde dat die homo is Verdrietig Haha!
Laatst bijgewerkt door Liselot op 23-06-04 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:51

alja schreef:
waar zijn die mannen?
heb alleen homos gezien of hele lelijke Haha!

Ja idd! Of van die arrogante balletjes *LOL*

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 01:36

ik ben dinsdag geweest.. 159 punten..was een 4e prijs..paard liep voor geen meter maar viel mee als je je bedenkt dat ik er al 5 dagen niet meer opgezeten had..zaterdag moet ik ook nog ..dacht pas 's avonds.. morgen ga ik nog even kijken bij een vriendin die moet om half tien en half 1 ofzo

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 01:45

ik kom morgen ff kijken mijn stalgenoot moet rijden in de L1 en ze moet ook springen... ze moet om half 5 en tegen half 8

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:16

Dat is morgen (vrijdag) al he?
Ik wil wel heel graag, maar als het afgelopen is, is het nog te laat om met de scooter terug te rijden Knipoog dat vinden mijn ouders ook nooit goed Bloos

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:59

Naz en ik zijn gisteravond laat nog even langsgeweest in Almelo. Nogal druilerig sfeertje hing daar op het wedstrijdterrein, maar in de grote tent was het gezellig: daar was een Groot Scherm met daarop Nederland-Letland, waarvan we de laatste vijf minuten nog even hebben meegekregen. Knipoog

Toen de ringen bekeken. Laten we zeggen dat de hoefslagen en de AC-lijnen uitstekend zichtbaar waren Knipoog. De losrijplekken waren helemaal bagger, maar de springringen lagen er vrij goed bij. Overigens zijn er gistermiddag in totaal 8 (!) mensen gestart in de dressuur, althans zo stond het op het uitslagenoverzicht van die dag. De uitslagen worden trouwens geprint op oranje A4'tjes en zo blijft de stemming er dan toch een beetje in ondanks de bagger. Knipoog

Tenslotte nog even wat gedronken bij de 'Bokt-camper' en rond middernacht weer naar huis. Niemand zien rijden dus. De Bokkers die ik tot nu toe daar heb gesproken, zijn uiteindelijk nog niet gestart aangezien ze allemaal graag hun paard heel willen houden. Hopelijk wordt zowel het weer als het terrein beter, maar eerlijk gezegd betwijfel ik dat...

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:02

Ben benieuwd naar alle verhalen van alle almelogangers. Kan zelf helaas geen dagje langs komen mag geen auto meer rijden Boos!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:03

steefie schreef:
Ja idd! Of van die arrogante balletjes *LOL*

Goh laat ik dan toevallig een idee hebben over een voorbeeld van zo'n 'arrogant balletje' die tevens ook homo is Schijnheilig Haha!
Laatst bijgewerkt door Hoipiepeloii op 24-06-04 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt