BM:Animo voor voorjaarsrit omg. Eindhoven/Helmond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:16

Volgens mij zat danielles auto al vol, maar mss valt er nog iemand af Lachen
Hopelijk kun je mee fleur!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:16

Lijkt me erg leuk, zal nog eens denken en natuurlijk mijn ouders lief aankijken voor vervoer Lachen
Weet het nog niet zeker, maar als ik kom wss met mijn eigen pony (erg lief maar nog niet heel vaak mee in de bossen geweest)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:29

Heejhoi ik woon ook in Brabant, maar wanneer is die buitenrit precies en wat houdt het in qua paardje? Moet je er zelf eentje hebben of kan je ook huren ofzo?? Ben namelijk erg in voor een buitenrit Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 22:34

Hmm, ik heb eerlijk gezegd echt geen idee of mijn auto al vol zit... Ja, mijn eigen auto wel, maar da's niet met mensen maar met rotzooi Knipoog Maar ik zou dan mijn pappa's auto meenemen en daar kunnen 6 mensen in. En achterin als het smalle mensen zijn misschien ook wel 4 dus dan zouden er misschien zelfs 7 mensen in kunnen... Zo ver is Geldrop niet en ik zit achter het stuur, dus ik zit goed Tong uitsteken Maareh, als ik zin heb zal ik eens terug lezen wie er mee gingen...

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 22:53

Ja dat is goed. En zou je dan vanaf station geldrop of eindhoven gaan halen? Maar ja er zullen er wel meer mee willen Tong uitsteken Dus ik wacht geduldig af.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 13:17

Miss_Blimm schreef:
Heejhoi ik woon ook in Brabant, maar wanneer is die buitenrit precies en wat houdt het in qua paardje? Moet je er zelf eentje hebben of kan je ook huren ofzo?? Ben namelijk erg in voor een buitenrit Haha!

Het is zondag 30 mei en je kan met je eigen paard komen of er 1 huren. Ik zal nog eens een keer kijken wat dat allemaal kost want heb ik wel ergens in het topic vermeld maar ben het nu even kwijt.

Ga binnenkort weer even alles op een rijtje zetten met mensen die meegaan en die niet meer meegaan, maar we hebben een leuke grote groep volgens mij. Misschien dat ik er vandaag nog aan toe kom.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 13:51

Ik ben weer ff ge-update, zal alles nog een keer in het kort herhalen hoe en wat....

Op zondag 30 mei om 14.00 uur begint de buitenrit. Deze begint bij Manege Meulendijks in Geldrop. De rit duurt 2 uur en kost 20 EURO per persoon, per paard/pony (ik weet niet of pony's huren goedkoper is).

De volgende mensen gaan mee, tenminste voor zover ik het weet:

Op eigen paard:
* 1. Ik (Ilse) met Solide
* 2. Renske20 (Renske) met Quentin
* 3. Gwen met Jasper
* 4. Emeralde (Emma) met Emeralde

Dan 2 waarvan ik niet zeker weet of ze op eigen paard meegaan: Verward
* 5. Branca (Sandra)
* 6. Nathalie
* 7. Amable (Danielle)

Paard op pony huren:
* 8. Gera (Gera)
* 9. Karin_B (Karin)
* 10. Shininghorse (Simone)
* 11. Zilverster (Meike)
* 12. Fairie (Mireille)
* 13. Annababs (Anna)
* 14. Larish (Larissa)
* 15. Xtostarlight (Marlou)

2 (nog-)niet-bokkers op gehuurde paarden:
* 16. Eefke
* 17. Marieke

En dan heb ik er nog een aantal waar ik wel boktnamen van heb, maar niet zeker weet of ze nu wel of niet meegaan, eigen-/huurpaard en de andere gegevens (echte naam en leeftijd). Of zij zo snel mogelijk iets willen laten weten, want voor je het weet is het 30 mei.
* Pasja
* Snowflake
* Loverhorse
* Fleury
* Haike
* Miss_Blimm

Als deze nog allemaal meegaan ben ik bang dat we in 2 groepen gaan. Wel jammer maar het zij zo. Maar moet dus nog horen of zij wel of niet meegaan en hoe of wat. Het is in ieder geval een hele groep en ben blij dat er zoveel animo is. OK dan!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:44

ik ben een beetje geblesseerd na een auto-ongeluk woensdag(zie VvdD) maar als het meevalt, en ik niet opnieuw last krijg van een whiplash(waar ik net van was hersteld) ga ik gewoon mee

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:38

En ik kan ook niet mee, helaas.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:45

Solide, ik heb je pe-pbt!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:42

Ja, ik ga mee. Maar dan ga ik met de trein en zal ik op 1 of andere manier op de manege aan moeten komen. Er was iemand die met de auto reed alleen weet ik niet of daar nog plaats is voor mij. Maar ik geef me dus op!

Boktnaam: Fleury
Echte naam: Fleur
Leeftijd: 18 jaar
Hoe: op huur PONY (kan dat?)

Ik kom met OV maar heb dus nog wel vervoer nodig naar de manege toe.
En gaan we erna nog iets eten? Dat lijkt me wel leuk anders is de meeting zo kort lijkt me.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:49

waar is de €20,- voor bestemd, als ik vragen mag.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:55

2 uur buitenrijden

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:58

Dat snap ik. Maar is die €20,- dan voor het huren van een pony, of voor
iets anders ofzo. Want ik denk niet dat ze €20,- per persoon vragen voor
2 uur rijden.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:14

Je betaald bij het huren van een paard 10 euro per uur. Met 2 uur rijden kom je dan op 20 euro uit en dat is een vrij standaard bedrag bij het huren van paarden.

Ik kom nog steeds, ik weet alleen nog steeds niet of ik met of zonder eigen paard kom... Laat ik zo snel mogelijk weten!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:21

Dus als je met eigen paard komt, hoef je dus ook niet €20,- te betalen.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:53

die 20 euro is voor het huren van een paard. Dus wel voor 2 uur rijden per persoon. (of ja per paard dus)

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 09:24

Ik had daarvoor ook ge-pb't, ik snapte het ook helemaal, maar met eigen pony hoef je dus niks te betalen, gelukkig maar... Ben maar een arm studentje Lachen

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 09:47

Amable schreef:
Ik kom nog steeds, ik weet alleen nog steeds niet of ik met of zonder eigen paard kom... Laat ik zo snel mogelijk weten!

Ga je dan rijdend? of met de trailer? want als je een 2 paards trailer kan regelen... Knipoog

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 10:32

Misschien dat dat wel lukt ja, ik wilde Sabine vragen of die tegen een vergoeding zou willen rijden en die heeft een 2 paards trailer. Maar ik moet dit eerst met Huub overleggen natuurlijk. Zit alleen een beetje met Douwe, die is dan nog niet van de moeder af, maar hij zou tegen die tijd toch wel een paar uurtjes zonder moeten kunnen, hij is dan bijna 3 maanden...

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 15:12

Amable schreef:
Misschien dat dat wel lukt ja, ik wilde Sabine vragen of die tegen een vergoeding zou willen rijden en die heeft een 2 paards trailer. Maar ik moet dit eerst met Huub overleggen natuurlijk. Zit alleen een beetje met Douwe, die is dan nog niet van de moeder af, maar hij zou tegen die tijd toch wel een paar uurtjes zonder moeten kunnen, hij is dan bijna 3 maanden...

Als het mogelijk is ga ik graag mee met starlight, dan betaal ik natuurlijk ook mee Lachen
Hopelijk kan het, zou wel supergaaf zijn Haha! Ik denk overigens dat huub het wel goed zal vinden, maar idd douwe, dat zal het probleem zijn Scheve mond

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 18:26

Even voor de duidelijkheid, als je met eigen paard komt hoef je die €20 niet te betalen. Vorig jaar heb ik ook mee gedaan en heb ik helemaal niks hoeven te betalen. Het is alleen als je een paard/pony huurt. Dat is €20 voor die 2 uur en ik weet niet of het huren van een pony goedkoper is.

Daniëlle ik heb je ook genoteerd dat je zeker meegaat. Als je me dan nog laat weten of je met of zonder eigen komt dan weet ik ook genoeg. Kan nog tot de donderdag voordat we die rit hebben.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:31

hmmz.. ik heb wedstrijd dat weekend Verdrietig
Jammer, was graag mee gegaan.. maarja niks aan te doen

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 18:32

Lenn schreef:
hmmz.. ik heb wedstrijd dat weekend Verdrietig
Jammer, was graag mee gegaan.. maarja niks aan te doen

Dat is inderdaad erg jammer, was wel super geweest als jullie ook mee konden gaan.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 18:53

Trouwens voor degene die me nog niet gepbt hebben of ze nu wel/niet meegaan wil ik nog vragen of ze het me ook willen pben. Tot nu toe heb ik de volgende die zeker meegaan:
* Karin_B
* Larish
* Fleury
* Fairy
* Pasja
* Annababs
* Amable
* Xtostarlight

En dan ik en nog een vriendin van me. Die andere vriendin weet ik nog niet zeker. Tot nu toe dus 10. Karin_B, Pasja, Amable en Xtostarlight laten me nog voor donderdag 27 mei weten of ze nu met eigen paard/pony komen of een paard/pony willen huren.