KWPN hengstenkeuring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 13:51

ik wil geen spelbreker zijn in jullie gezellige conversatie, maar gezien de laatste berichtjes heb ik het nu maar naar BM verplaatst zodat jullie daar lekker verder kunnen babbelen Haha!
Laatst bijgewerkt door ninaricci85 op 09-02-04 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:46

Ja Ria had een rammeldoosje, een blik van Quality Street als ik me niet vergis Haha!. Vooral bij de tuigpaarden heeft ze daar blij mee gerammeld achter het schot, patjakkaaa.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 15:25

Lovely schreef:
Ja Ria had een rammeldoosje, een blik van Quality Street als ik me niet vergis Haha!. Vooral bij de tuigpaarden heeft ze daar blij mee gerammeld achter het schot, patjakkaaa.

Juist die ja.. Bij de tuigpaarden werd die idd goed gebruikt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 15:40

Dit topic schuift wel een beetje bokt rond zo he, nog even en het staat op RP.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:50

Beetje jammer dat hij nu hier staat,
op Western staan toch ook verslagjes omdat dat een wereldje opzich is?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:56

dit is niet echt een wereldje op zich topic volgens mij, liep meer uit op een gezellig onderonsje. ik had hem naar HK verplaatst, maar daar kan misschien niet iedereen op omdat je je daar lid van moet maken, vandaar nu BMV

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:56

Op WN hebben ze alles in eigen beheer, zelfs een ieniemienie EA. Niet omdat dat noodzakelijk is voor bokt, maar dat is gewoon een drang tot afscheiding, apart willen zijn.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:58

Ik weet zeker dat er veel F&A Bezoekers zijn die geen enkel ander forum op Bokt bekijken en dit topic zal ze dus ook ontgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:16

Staat er geen [verplaatst] bij dan??

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:19

Sjuimpje schreef:
Ik weet zeker dat er veel F&A Bezoekers zijn die geen enkel ander forum op Bokt bekijken en dit topic zal ze dus ook ontgaan.

Ik was ook al aan het zoeken, kom hier nooit Schijnheilig

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:50

Ik ben vrijdag de hele dag geweest (9.30-00.30 u), was overdag met school, s'avonds met vrienden. Had dit topic helemaal niet gezien, dus ook niemand kunnen meeten. Heb me wel super vermaakt daar! Gribaldi was echt om te kwijlen Kwijl Skydancer viel me tegen. Jazz jammer genoeg niet meer gezien, want mn chaufeur ging naar huis.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:55

Ria, Ria, Ria en nog eens Ria..... wat komt die naam vaak terug hier zeg? Kennen jullie haar allemaal persoonlijk ofzo? Ik heb jullie namen iig nog nooit uit haar mond horen komen!!!
En jullie maken je zelf druk om het merk rammeldoosje dat ze bij zich heeft en naast wie ze wel niet zat...... pff waar mensen zich toch druk om maken! Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:02

Nou Saluut, inderdaad, waar mensen zich allemaal niet druk om maken he, gutteguttegut.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:02

Waarom komt nu opeens de naam Jacques Verkerk in mijn hersentjes op? Schijnheilig

Welke kleur stropdas droeg hij ook alweer Saluut?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:04

Haha!

Er waren al wat andere mensen met stevige trek, maar jij Saluut, lijkt wel uitgehongerd.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:05

essie79 schreef:
Waarom komt nu opeens de naam Jacques Verkerk in mijn hersentjes op? Schijnheilig

Welke kleur stropdas droeg hij ook alweer Saluut?

Hahahahaha oeps Schijnheilig
Ja, maar Jacques liep er deze week zeer goed gekleed bij hoor! Haha! Haha! Haha!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:07

Sjuimpje schreef:
:D

Er waren al wat andere mensen met stevige trek, maar jij Saluut, lijkt wel uitgehongerd.

Ja, ik dacht ik reageer maar in dit toppic aangezien ik niet op de Pb's die aan een ander zijn gericht kan reageren Haha! Haha! Haha!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:11

saluut"]
[quote="Sjuimpje schreef:
:D

Ja, ik dacht ik reageer maar in dit toppic aangezien ik niet op de Pb's die aan een ander zijn gericht kan reageren Haha! Haha! Haha!
[/quote]

je kan toch op het pb knopje klikken en dan de gebruiker veranderen?

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:13

Zou kunnen....... Maar ik verlaag me liever niet tot dat niveau!
Laatst bijgewerkt door Pino24 op 09-02-04 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:13

saluut schreef:
Ria, Ria, Ria en nog eens Ria..... wat komt die naam vaak terug hier zeg? Kennen jullie haar allemaal persoonlijk ofzo? Ik heb jullie namen iig nog nooit uit haar mond horen komen!!!
En jullie maken je zelf druk om het merk rammeldoosje dat ze bij zich heeft en naast wie ze wel niet zat...... pff waar mensen zich toch druk om maken! Verward

Ik heb blijkbaar kennis gemaakt met mensen die zeer belangrijk zijn ofzo. Gelukkig ben ik zo naief, en denk ik alleen maar jee wat een leuke mensen en wat delen ze lekker veel snoep uit Haha! Tong uitsteken OK dan! Clown

Ik vind het altijd maar raar hoor, je kent mensen wel van bokt, maar eigelijk ken je ze dus helemaal niet Haha! Anoukie heb ik hoi gezegd, en daar liepen Sjuimpje en Misouri bij (toen we poffertjes gingen halen), maar om je dan te gaan voorstellen met "hé hoi ik ben sprintje..." hihi moet je eigenlijk misschien gewoon wel doen Haha! Haha! Haha! Bij deze dan Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:18

Sprintje schreef:
Ik vind het altijd maar raar hoor, je kent mensen wel van bokt, maar eigelijk ken je ze dus helemaal niet Haha! Anoukie heb ik hoi gezegd, en daar liepen Sjuimpje en Misouri bij (toen we poffertjes gingen halen), maar om je dan te gaan voorstellen met "hé hoi ik ben sprintje..." hihi moet je eigenlijk misschien gewoon wel doen Haha! Haha! Haha! Bij deze dan Haha!

Ik hoorde ook pas einde van de dag wie die meiden bij de poffertjeskraam waren Haha!

Saluut,
je zou gelijk gehad hebben, ware het niet dat je toch niet kon laten om hier in het topic te reageren.
Trouwens, blijkbaar weet je niet wat er in die pb's is geschreven want dan had je geweten dat er helemaal niets achter die opmerking gezocht had hoeven te worden. Ik snap niet waarom er zo achterdochtig gereageerd moet worden.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:18

saluut schreef:

Verward wat is daar nu weer verlagen aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:19

saluut schreef:

Tuurlijk niet .

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:25

nee! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:30

Was dit topic al kwijt Haha!
Ik zit al een paar jaar tegen Albert te zeuren om een keer een F1 van Painters Row te fokken, vind het echt een super mooie hengst waar ik al een paar fijne nakomelingen van heb gezien.
En nu krijgen we er zelfs nog een vol papier bij ook Haha!
Toch heb ik een sterk vermoeden dat er ook dit jaar geen F1 gefokt gaat worden Schijnheilig

Op de tribune vond ik het verder wel gezellig, lekker bijgekletst met Rinske die we al sinds de BBQ bij Marije niet meer gezien hadden.
En Albert was al helemaal onder de indruk van een aardige dame die hem paaseitjes voerde Tong uitsteken