Ik rij eigenlijk nooit in Soest, maar ben er wel is geweest, erg mooi gebied

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plutolover schreef:Straww_ schreef:Ik kom me hier ook melden, ik woon ongeveer 2 jaar in Utrecht (Hoograven) en sinds september heb ik een eigen paard in Maartsendijk staanKenzo is een bijna 3jarige ruin van Firestone x San Remo en samen rommelen we wat aan
we staan recht aan het bos, dus meestal gaan we lekker wandelen. Ik zoek nog iemand die een paar dagen in de week met hem wil tutten!
Hier op stal zijn ook nog stallen vrij, mocht iemand interesse hebben.
[ Afbeelding ]
bij deze stal heb ik ook nog gekeken. maar ik weet van mezelf dat ik luxe wil hahah en dus graag een binennbak wil.
mijn haflinger staat nu in een hitactief stal. waaar hij 24/7 buiten staat, en heb ik 2 buitenbakken en 1 binnebak. en is voor mij net zo ver rijden. als de stal waar jij staat.
plutolover schreef:Kayleigh__ schreef:
Ik heb nog op jouw haflinger gereden toen hij nog Pluto was. Was als pennymeisje één van mijn lievelingspony’s.
Haha lache ik heb hem nog steeds. Hij wordt dit jaar 20. En gaat al tijd door het leven als Stanley zo heet hij officieel op papier
memerel schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ik woon sinds september in Zeist, hier naartoe verhuisd vanuit Alkmaar voor mijn werk. Helaas heb ik in dezelfde tijd afscheid moeten nemen van mijn eigen paard Amadeus. Omdat ik het paardrijden en met paarden bezig zijn toch begon te missen ben ik op zoek gegaan naar een bijrijdpaard.
Sinds januari ben ik bijrijder van Nima, een bijna 7-jarige KWPN merrie. Ze staat sinds dit weekend in Leusden.
Calanddra schreef:plutolover schreef:ik rij voornamelijk over de hoornboegse heide, of ik ga de brug over en rij is bij lage vuursche weet niet presies hoe het daar heet
Waar sta je dan precies? Toen ik op mijn vorige stal stond (hollandsche rading) reden we ook altijd op de hoorneboegse heide
theadora99 schreef:Antics schreef:Ik kom uit Amersfoort! Leuk topic! Opeens kom ik voor het eerst ook het account van Britt (de reactie hierboven) tegen, met wie ik mijn afstudeeronderzoek doe
En ik stalkte jouw profiel en zag dat je ook bij DPA hebt gewerktFD neem ik aan?
Citaat:Hoppit - Magali - Leersum - pony Dora - buitenrijden/academisch & RR/mennen
SteffiiY - Steffie - Nieuwegein - 3 merrie's - dressuur
Geerte - Geerte - Zeist
Nanne02 - Nanja - Renswoude - 3 mini ponys - /
SaskiaB - Saskia - Leusden - fjord Sjors - recreatief
Bommeltje_ -Hilde - Rhenen - Verzorg ijslander - recreatief
Melisding - Melissa - Vianen - 1 ruin Farlant - dressuur
_yvonne- Yvonne- Maarsbergen - 1 paard 3 pony's Overberg
DarkCupid - Fabienne - Maarsbergen - 1 paard in Woudenberg - Dressuur/ springen/ recreatief
EMMAxSAMMY - Emma - Utrecht (zuilen) - pony in Maarssen, paard in Nijkerk - springen en dressuur
Sweetgirl1 - Patricia - Nieuwegein - Geen eigen paard/verzorgpaard ( Wel opzoek )
Britt_sisi- Britt - Utrecht - geen paard
ArankaM- Aranka - Utrecht - Kwpn merrie - recreatief
SusanH- Susan - Veenendaal - 1 paard, Chaplin du Keske Z - dressuur en recreatief
Sterre34 - Sem - Maarssen - haflinger
Mandarijn - Claudia - Amersfoort/Driebergen - Haflinger & Shet - dressuur/nh
Wilmatj - wilma - benschop - 6 paarden/ponys - dressuur/recreatief
Saaams - Samantha - Soest/Baarn - connemara Beauty - allround.
Dropneus95 - Lisa - Nieuwegein - tinker en shet - recreatief
xJikke - Jikke - Utrecht - x - x
Calanddra - Jennifer - Hilversum - 2 tinkers - recreatief
xZiva_ - Jerney - Culemborg -shet en bijrijdpaard bwp (in hei en boeicop), stage in vianen.
Lillian__ - Lillian - Wijk bij duurstede - Shetlander Floris en bijrijdpaard Tinker Angus - werkzaam in nieuwegein
Seni - Angelique - Leerdam - geen eigen/verzorgpaarden meer - maar wel een hele toffe hond en kat!
_Dreamer - Franka - Maarssen - KWPN merrie en Golden Retriever
Animal - Elise- Zuilen- geen dieren helaas
Chiave - Chiave - Bunschoten - Geen paarden op het moment, wel andere leuke beestjes.
Benthhh - Benthe - Maartensdijk - Wave, paint x fries, 2 doggos > een kortharige teckel en een bastaardje
Miiej - Michelle - Utrecht centrum -
Noukie - Utrecht Oost - 1 paard, voornamelijk dressuur
Straww_ - Eva - Utrecht (Hoograven) - 1 ruin, Kenzo - recreatief dressuur
Antics - Maike - Amersfoort - bijrijdpaard, haflingermerrie Ginny, hond (Tibetaanse Terriër) en kat (Britse Korthaar) - Recreatief en NH
Citaat:Hoppit - Magali - Leersum - pony Dora - buitenrijden/academisch & RR/mennen
SteffiiY - Steffie - Nieuwegein - 3 merrie's - dressuur
Geerte - Geerte - Zeist
Nanne02 - Nanja - Renswoude - 3 mini ponys - /
SaskiaB - Saskia - Leusden - fjord Sjors - recreatief
Bommeltje_ -Hilde - Rhenen - Verzorg ijslander - recreatief
Melisding - Melissa - Vianen - 1 ruin Farlant - dressuur
_yvonne- Yvonne- Maarsbergen - 1 paard 3 pony's Overberg
DarkCupid - Fabienne - Maarsbergen - 1 paard in Woudenberg - Dressuur/ springen/ recreatief
EMMAxSAMMY - Emma - Utrecht (zuilen) - pony in Maarssen, paard in Nijkerk - springen en dressuur
Sweetgirl1 - Patricia - Nieuwegein - Geen eigen paard/verzorgpaard ( Wel opzoek )
Britt_sisi- Britt - Utrecht - geen paard
ArankaM- Aranka - Utrecht - Kwpn merrie - recreatief
SusanH- Susan - Veenendaal - 1 paard, Chaplin du Keske Z - dressuur en recreatief
Sterre34 - Sem - Maarssen - haflinger
Mandarijn - Claudia - Amersfoort/Driebergen - Haflinger & Shet - dressuur/nh
Wilmatj - wilma - benschop - 6 paarden/ponys - dressuur/recreatief
Saaams - Samantha - Soest/Baarn - connemara Beauty - allround.
Dropneus95 - Lisa - Nieuwegein - tinker en shet - recreatief
xJikke - Jikke - Utrecht - x - x
Calanddra - Jennifer - Hilversum - 2 tinkers - recreatief
xZiva_ - Jerney - Culemborg -shet en bijrijdpaard bwp (in hei en boeicop), stage in vianen.
Lillian__ - Lillian - Wijk bij duurstede - Shetlander Floris en bijrijdpaard Tinker Angus - werkzaam in nieuwegein
Seni - Angelique - Leerdam - geen eigen/verzorgpaarden meer - maar wel een hele toffe hond en kat!
_Dreamer - Franka - Maarssen - KWPN merrie en Golden Retriever
Animal - Elise- Zuilen- geen dieren helaas
Chiave - Chiave - Bunschoten - Geen paarden op het moment, wel andere leuke beestjes.
Benthhh - Benthe - Maartensdijk - Wave, paint x fries, 2 doggos > een kortharige teckel en een bastaardje
Miiej - Michelle - Utrecht centrum -
Noukie - Utrecht Oost - 1 paard, voornamelijk dressuur
Straww_ - Eva - Utrecht (Hoograven) - 1 ruin, Kenzo - recreatief dressuur
Antics - Maike - Amersfoort - bijrijdpaard, haflingermerrie Ginny, hond (Tibetaanse Terriër) en kat (Britse Korthaar) - Recreatief en NH
theadora99 - Thea - Amersfoort - rijd op de manege - 1 hond (vuilnisbak) en 3 katten