Bokkers omgeving Utrecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:55

Ik kom mij dan toch ook maar even melden. Woon in Wijk bij Duurstede en mijn paard staat in Doorn.

Ik rij eigenlijk nooit in Soest, maar ben er wel is geweest, erg mooi gebied :j

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:59

plutolover schreef:
Straww_ schreef:
Ik kom me hier ook melden, ik woon ongeveer 2 jaar in Utrecht (Hoograven) en sinds september heb ik een eigen paard in Maartsendijk staan :) Kenzo is een bijna 3jarige ruin van Firestone x San Remo en samen rommelen we wat aan :+ we staan recht aan het bos, dus meestal gaan we lekker wandelen. Ik zoek nog iemand die een paar dagen in de week met hem wil tutten!
Hier op stal zijn ook nog stallen vrij, mocht iemand interesse hebben.

[ Afbeelding ]

bij deze stal heb ik ook nog gekeken. maar ik weet van mezelf dat ik luxe wil hahah en dus graag een binennbak wil.

mijn haflinger staat nu in een hitactief stal. waaar hij 24/7 buiten staat, en heb ik 2 buitenbakken en 1 binnebak. en is voor mij net zo ver rijden. als de stal waar jij staat.

Ik snap je keuze, luxe is het zeker niet, maar Kenzo is nog zo'n gup dat ik voorlopig weinig nodig heb :j
Benthhh wat leuk, ik kom graag in de Mauritshoeve! Misschien kom ik je daar nog eens tegen *D
Mooblie, hopelijk in de toekomst, voorlopig wandel ik alleen in het bos :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:59

Mooblie schreef:
Zijn er ook mensen hier die in de soesterduinen, korte duinen of lange duinen rijden? Dat zijn de bossen waar ik meestal rij :o

Daar kan ik wel naar toe vanaf stal maar dan moet ik de Biltse weg oversteken.(en die is erg druk)

Ik rij meestal over de Lage Vuursche

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:01

ik rij voornamelijk over de hoornboegse heide, of ik ga de brug over en rij is bij lage vuursche weet niet presies hoe het daar heet

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:10

Mag ik me hier ook melden?
Ik woon sinds september in Zeist, hier naartoe verhuisd vanuit Alkmaar voor mijn werk. Helaas heb ik in dezelfde tijd afscheid moeten nemen van mijn eigen paard Amadeus. Omdat ik het paardrijden en met paarden bezig zijn toch begon te missen ben ik op zoek gegaan naar een bijrijdpaard.
Sinds januari ben ik bijrijder van Nima, een bijna 7-jarige KWPN merrie. Ze staat sinds dit weekend in Leusden.

Shadow0

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:15

Ik wandel wel eens in de Soesterduinen en dan kan ik alleen maar denken hoe dat om buitenritten smeekt. Zo mooi daar!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:20

plutolover schreef:
Kayleigh__ schreef:

Ik heb nog op jouw haflinger gereden toen hij nog Pluto was. Was als pennymeisje één van mijn lievelingspony’s. :D

Haha lache ik heb hem nog steeds. Hij wordt dit jaar 20. En gaat al tijd door het leven als Stanley zo heet hij officieel op papier

Heb even in je berichten gezocht naar foto’s. Hij ziet er super uit!! Leuk om te zien.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:33

Ik ga straks dat stukje even invullen maar ik loop vaak met Mn hond in de soesterduinen haha. Heerlijk lopen, Mn beste vriendin woont er vlakbij!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:47

Ook regelmatig buitenrit in de soesterduinenAfbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:47

memerel schreef:
Mag ik me hier ook melden?
Ik woon sinds september in Zeist, hier naartoe verhuisd vanuit Alkmaar voor mijn werk. Helaas heb ik in dezelfde tijd afscheid moeten nemen van mijn eigen paard Amadeus. Omdat ik het paardrijden en met paarden bezig zijn toch begon te missen ben ik op zoek gegaan naar een bijrijdpaard.
Sinds januari ben ik bijrijder van Nima, een bijna 7-jarige KWPN merrie. Ze staat sinds dit weekend in Leusden.

Welkom! Waar in Leusden staat je bijrijdpaard?

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:51

Wat leuk dat er zoveel andere ook regelmatig komen! Lijkt me leuk om eens samen te gaan! Andere bossen gaat mij met het paard niet lukken, maar ik heb een auto dus wandelen kan altijd :D

Ik lees trouwens ook dat veel mensen op zoek zijn naar een bijrijdpaardje in de omgeving. Ik ben voorzichtig opzoek naar iemand die kan helpen hier en daar, dus wie zich geroepen voelt mag mee ene PB'tje doen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 22:08

plutolover schreef:
ik rij voornamelijk over de hoornboegse heide, of ik ga de brug over en rij is bij lage vuursche weet niet presies hoe het daar heet

Waar sta je dan precies? Toen ik op mijn vorige stal stond (hollandsche rading) reden we ook altijd op de hoorneboegse heide :D

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 22:09

Calanddra schreef:
plutolover schreef:

Waar sta je dan precies? Toen ik op mijn vorige stal stond (hollandsche rading) reden we ook altijd op de hoorneboegse heide :D

Stal Hilverzicht in nieuw Loosdrecht

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 23:01

Ik zag dat er iemand was die vroeg hoe de lessen op stal van brenk waren? Ik kan het bericht niet terug vinden maar als iemand nog info wil kan die me wel een pb sturen! Ik heb daar jaren gereden! Nu door rugklachten wat minder maar wil het wel weer oppakken!
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 04-03-18 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 23:16

Ik kom uit Amersfoort! Leuk topic! Opeens kom ik voor het eerst ook het account van Britt (de reactie hierboven) tegen, met wie ik mijn afstudeeronderzoek doe :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 23:17

Antics schreef:
Ik kom uit Amersfoort! Leuk topic! Opeens kom ik voor het eerst ook het account van Britt (de reactie hierboven) tegen, met wie ik mijn afstudeeronderzoek doe :+

En ik stalkte jouw profiel en zag dat je ook bij DPA hebt gewerkt :) FD neem ik aan?

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 23:23

theadora99 schreef:
Antics schreef:

En ik stalkte jouw profiel en zag dat je ook bij DPA hebt gewerkt :) FD neem ik aan?

Klopt ja! Wat grappig! Ik ben daar ongeveer 1,5 jaar geleden gestopt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 23:41

Antics schreef:

Hahaha wow dit is toevallig!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 23:52

Ik werk nu bij als flexer bij rea haha. Wel echt toevallig haha. Maar ik wilde zeggen kleine wereld maar eerder kleine provincie, haha. Ik ben ook langzaam op zoek naar een leuk vast paardje maar moet zeggen dat ik er met een dubbele studie & 2 banen (en een lopende sollicitatie) eigenlijk geen tijd voor heb haha

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 01:31

Straww_ schreef:
Benthhh wat leuk, ik kom graag in de Mauritshoeve! Misschien kom ik je daar nog eens tegen *D
Mooblie, hopelijk in de toekomst, voorlopig wandel ik alleen in het bos :')

Heb je een foto (pb?) van jezelf of een beschrijving? Wel zo leuk als we elkaar herkennen als je er weer bent haha! *\o/*

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 02:23

Ik zet mezelf er ook even tussen O:)

Citaat:
Hoppit - Magali - Leersum - pony Dora - buitenrijden/academisch & RR/mennen
SteffiiY - Steffie - Nieuwegein - 3 merrie's - dressuur
Geerte - Geerte - Zeist
Nanne02 - Nanja - Renswoude - 3 mini ponys - /
SaskiaB - Saskia - Leusden - fjord Sjors - recreatief
Bommeltje_ -Hilde - Rhenen - Verzorg ijslander - recreatief
Melisding - Melissa - Vianen - 1 ruin Farlant - dressuur
_yvonne- Yvonne- Maarsbergen - 1 paard 3 pony's Overberg
DarkCupid - Fabienne - Maarsbergen - 1 paard in Woudenberg - Dressuur/ springen/ recreatief
EMMAxSAMMY - Emma - Utrecht (zuilen) - pony in Maarssen, paard in Nijkerk - springen en dressuur
Sweetgirl1 - Patricia - Nieuwegein - Geen eigen paard/verzorgpaard ( Wel opzoek )
Britt_sisi- Britt - Utrecht - geen paard
ArankaM- Aranka - Utrecht - Kwpn merrie - recreatief
SusanH- Susan - Veenendaal - 1 paard, Chaplin du Keske Z - dressuur en recreatief
Sterre34 - Sem - Maarssen - haflinger
Mandarijn - Claudia - Amersfoort/Driebergen - Haflinger & Shet - dressuur/nh
Wilmatj - wilma - benschop - 6 paarden/ponys - dressuur/recreatief
Saaams - Samantha - Soest/Baarn - connemara Beauty - allround.
Dropneus95 - Lisa - Nieuwegein - tinker en shet - recreatief
xJikke - Jikke - Utrecht - x - x
Calanddra - Jennifer - Hilversum - 2 tinkers - recreatief
xZiva_ - Jerney - Culemborg -shet en bijrijdpaard bwp (in hei en boeicop), stage in vianen.
Lillian__ - Lillian - Wijk bij duurstede - Shetlander Floris en bijrijdpaard Tinker Angus - werkzaam in nieuwegein
Seni - Angelique - Leerdam - geen eigen/verzorgpaarden meer - maar wel een hele toffe hond en kat!
_Dreamer - Franka - Maarssen - KWPN merrie en Golden Retriever
Animal - Elise- Zuilen- geen dieren helaas
Chiave - Chiave - Bunschoten - Geen paarden op het moment, wel andere leuke beestjes.
Benthhh - Benthe - Maartensdijk - Wave, paint x fries, 2 doggos > een kortharige teckel en een bastaardje
Miiej - Michelle - Utrecht centrum -
Noukie - Utrecht Oost - 1 paard, voornamelijk dressuur
Straww_ - Eva - Utrecht (Hoograven) - 1 ruin, Kenzo - recreatief dressuur
Antics - Maike - Amersfoort - bijrijdpaard, haflingermerrie Ginny, hond (Tibetaanse Terriër) en kat (Britse Korthaar) - Recreatief en NH

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 02:28

Citaat:
Hoppit - Magali - Leersum - pony Dora - buitenrijden/academisch & RR/mennen
SteffiiY - Steffie - Nieuwegein - 3 merrie's - dressuur
Geerte - Geerte - Zeist
Nanne02 - Nanja - Renswoude - 3 mini ponys - /
SaskiaB - Saskia - Leusden - fjord Sjors - recreatief
Bommeltje_ -Hilde - Rhenen - Verzorg ijslander - recreatief
Melisding - Melissa - Vianen - 1 ruin Farlant - dressuur
_yvonne- Yvonne- Maarsbergen - 1 paard 3 pony's Overberg
DarkCupid - Fabienne - Maarsbergen - 1 paard in Woudenberg - Dressuur/ springen/ recreatief
EMMAxSAMMY - Emma - Utrecht (zuilen) - pony in Maarssen, paard in Nijkerk - springen en dressuur
Sweetgirl1 - Patricia - Nieuwegein - Geen eigen paard/verzorgpaard ( Wel opzoek )
Britt_sisi- Britt - Utrecht - geen paard
ArankaM- Aranka - Utrecht - Kwpn merrie - recreatief
SusanH- Susan - Veenendaal - 1 paard, Chaplin du Keske Z - dressuur en recreatief
Sterre34 - Sem - Maarssen - haflinger
Mandarijn - Claudia - Amersfoort/Driebergen - Haflinger & Shet - dressuur/nh
Wilmatj - wilma - benschop - 6 paarden/ponys - dressuur/recreatief
Saaams - Samantha - Soest/Baarn - connemara Beauty - allround.
Dropneus95 - Lisa - Nieuwegein - tinker en shet - recreatief
xJikke - Jikke - Utrecht - x - x
Calanddra - Jennifer - Hilversum - 2 tinkers - recreatief
xZiva_ - Jerney - Culemborg -shet en bijrijdpaard bwp (in hei en boeicop), stage in vianen.
Lillian__ - Lillian - Wijk bij duurstede - Shetlander Floris en bijrijdpaard Tinker Angus - werkzaam in nieuwegein
Seni - Angelique - Leerdam - geen eigen/verzorgpaarden meer - maar wel een hele toffe hond en kat!
_Dreamer - Franka - Maarssen - KWPN merrie en Golden Retriever
Animal - Elise- Zuilen- geen dieren helaas
Chiave - Chiave - Bunschoten - Geen paarden op het moment, wel andere leuke beestjes.
Benthhh - Benthe - Maartensdijk - Wave, paint x fries, 2 doggos > een kortharige teckel en een bastaardje
Miiej - Michelle - Utrecht centrum -
Noukie - Utrecht Oost - 1 paard, voornamelijk dressuur
Straww_ - Eva - Utrecht (Hoograven) - 1 ruin, Kenzo - recreatief dressuur
Antics - Maike - Amersfoort - bijrijdpaard, haflingermerrie Ginny, hond (Tibetaanse Terriër) en kat (Britse Korthaar) - Recreatief en NH
theadora99 - Thea - Amersfoort - rijd op de manege - 1 hond (vuilnisbak) en 3 katten

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 04:13

Ik woon naast De Meern *\o/* Ik ben heel veel bezig geweest met paarden, totdat ik ziek werd. Het lijkt me wel leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten in de omgeving *\o/*

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 04:48

Grappig dat het gros van de mensen aan de west en noordkant van Utrecht wonen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 08:50

Wij rijden ook wel is in de Soesterduinen! Is 20 minuutjes met de trailer :)

Anders ga ik altijd naar het panbos, dat is op stapafstand :) Als ik meer tijd heb loop is wel is naar een bos wat volgens mij helemaal doorloopt tot Lage Vuursche en Gooise Natuurding, maar geen idee hoe het heet want ik was gigantisch verdwaald toen ik dat vond :')