Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leandra schreef:Ik meld me hier ook als het mag. Hou van musicals en theater. Vroeger veel naar musicals in Scheveningen geweest maar met een gezin en de prijzen In Scheveningen gaan er vaker naar van Hoorne musicals. Daar genieten de kinderen ook erg van.
De laatste grote musical waar ik ben geweest is Elisabeth. 25 jaar gelden ook geweest en nu weer. Gave show. En ben fan van Pia.
Vanavond gaan we naar Caro, in het efteling theater. Mijn jongste dochter heeft daar een gastrol in vanavond.
Leandra schreef:Ik meld me hier ook als het mag. Hou van musicals en theater. Vroeger veel naar musicals in Scheveningen geweest maar met een gezin en de prijzen In Scheveningen gaan er vaker naar van Hoorne musicals. Daar genieten de kinderen ook erg van.
De laatste grote musical waar ik ben geweest is Elisabeth. 25 jaar gelden ook geweest en nu weer. Gave show. En ben fan van Pia.
Vanavond gaan we naar Caro, in het efteling theater. Mijn jongste dochter heeft daar een gastrol in vanavond.
leintje_ schreef:nevica schreef:In London is het 2 delen toch? Vandaar 6 uur?
Klopt idd
JustMe8484 schreef:Zo ik ben weer thuis. Vanmiddag dus Elisabeth. Fantastische voorstelling, wel onwijs anders dan 25 jaar geleden zeg! Vond het soms wat snel gaan en miste daardoor wat verhaallijn af en toe. Maar kneiter goede kast, al vond ik heel eerlijk gezegd Pia tegen vallen. Vind haar echt oud worden. Wat mij betreft had Danique de hele voorstelling er mogen staan... Mijn moeder deelde deze mening.