Sure_lee schreef:Gewoon aan het plan houden. Je kunt het niet iedereen naar hun zin maken. Je hebt een quote lijstje gemaakt en toen er een aantal hadden gereageerd heb je een datum geprikt.
Persoonlijk had ik gewacht tot je van meer mensen reactie had. Maar goed. Dit was toen jouw keuze.
De modellen zijn ook nog niet gekozen toch?
Ik zou 3 september aanhouden.. modellen kiezen en dan evt de datum aanpassen als daar vanuit de gekozen modellen en fotografen behoefte aan is.
Ik denk dat ik nu ook wel snap dat er niet meer fotografen zich aanmelden eelijk gezegd. Sahara meetings zijn altijd in trek. Ik denk dat het met de organisatie te maken heeft. Het is niet erg als je nog dingen moet leren. Maar steeds dingen veranderen is gewoon niet handig.
Hier sla je inderdaad de spijker mee op de kop. Ik heb dit ook al eerder aangegeven aan Annike maar het is gewoon niet handig om zo ontzettend veel meetings tegelijk op te zetten en nergens duidelijkheid te geven. Ik spreek in dit geval voor mijzelf, maar ik weet dat er nog meer fotograferen uit deze omgeving er zo over denken.
Dat het allemaal niet in een keer goed gaat is echt niet erg, daar leer je van. Maar in geen enkel topic is duidelijkheid en veranderd alles constant. En dat is een reden geweest voor mij om mij eerst maar uit te schrijven. Ik volg echter nog wel omdat ik op zich best geïnteresseerd zou zijn, maar ik heb er geen zin in dat alles 100x veranderd.