En ja vanwege mijn lijf maar ook omdat ik gewoon niet zo hard hoef, ik geniet daar niet (meer) van. Heb het al zo vaak gedaan en ben er een beetje klaar mee.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djinnie schreef:Klinkt prima!
Hahaha, ik vind de rengalop wel spannend, zo in het vooruitzicht. Heb al zo lang niet meer gereden. Maar met een braaf paard komt dat wel goed. Binnenkort eens langs divoza voor een rijbroek. Cap en laarzen heb ik nog, maar broeken is lang verleden tijd.
Bellatrix schreef:libra schreef:Mij mag je van de lijst halen. Vanwege nieuw werk red ik het niet.
En ik had niet verwacht nu nog bericht te krijgen.
Er staat juist in koeienletters in de OP dat de meeste mensen in de laatste paar weken afzeggen en dat je er dus rekening mee moet houden dat je mee kan...en wil je niet meer op de lijst dat je mij even een PB moet sturen, dan kan ik er af halen om dit soort dingen te voorkomen.
Ik haal je eraf.
Cher, snap ik maar ik wilde het even zeker weten ivm reserveren.Je rijdt dus niet samen met Arianne? Anders heb je een probleem met vervoer.
ynskek schreef:djinnie schreef:Klinkt prima!
Hahaha, ik vind de rengalop wel spannend, zo in het vooruitzicht. Heb al zo lang niet meer gereden. Maar met een braaf paard komt dat wel goed. Binnenkort eens langs divoza voor een rijbroek. Cap en laarzen heb ik nog, maar broeken is lang verleden tijd.
Je mag ook in een spijkerbroek
Bellatrix schreef:1. Bellatrix - Marlies (ETEN) BETAALD
2. Marjoow - Marjolijn Maakt het over
3. Dreamy - Cherry
4. Detroit - Arianne BETAALD
5. Emmaudb - Emma (ETEN) Maakt het over
6. Djinnie - Tamara (ETEN) BETAALD
7. Vadrouille- Leonie (ETEN ) Maakt het over
8. Ynskek - Ynske (ETEN) Cash
9. little_Birdy saskia (ETEN) Cash
10. Mars - Marcha Maakt het over
11. Simoonzel - Simone (ETEN)