Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wist niet dat er zo veel in de omgeving woonde die ook hier zitten haha.
Hij is niet zo speels, kan soms wat snauwerig doen naar lompe honden (zonder bijten, uiteraard!), en grote groepen trekt hij slecht. Maar met een kleiner groepje (en mensen die niet direct schrikken van een blaf of een grauw) lijkt een wandeling me wel erg gezellig!
ik heb de datumprikker ook ingevuld. Ben benieuwd! 
lianne484 schreef:Hallo lady's! Ik heb net een reserverings formulier ingevuld bij Elhorst in Alkmaar! Ik heb nu gereserveerd voor 20 mensen. Denk dat anders de groep te groot word en je lang niet meer iedereen spreekt. De datum is 22 november om 13:30. De kosten zijn €16,50. Er kunnen tot nu toe 11 mensen + 2 misschien. Ik laat wel wat weten als ik een reactie heb van Elhorst.
. Als de datum nog veranderd of een honden meeting ga ik graag mee
had de prikker ingevuld dus ik ben 1 van die personen. Cchanny schreef:lianne484 schreef:Hallo lady's! Ik heb net een reserverings formulier ingevuld bij Elhorst in Alkmaar! Ik heb nu gereserveerd voor 20 mensen. Denk dat anders de groep te groot word en je lang niet meer iedereen spreekt. De datum is 22 november om 13:30. De kosten zijn €16,50. Er kunnen tot nu toe 11 mensen + 2 misschien. Ik laat wel wat weten als ik een reactie heb van Elhorst.
Waar kan ik mij inschrijven voor de datumplanner?
heidiLOVER schreef:Cchanny schreef:Waar kan ik mij inschrijven voor de datumplanner?
Hier Chan: https://datumprikker.nl/afspraak/deelne ... 5i9re/?r=1
ik zou de 22e wel in de middag kunnen.