[M] stoerdere meeting Arnhem stad (Mei/Juni)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:48

Oeps sorry al tijdje niet op bokt gezeten. Die foto's zijn echt heeel gaaf! Weten jullie al wanneer je ze op de mail gaan?

noukso

Re: [M] stoerdere meeting Arnhem stad (Mei/Juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:28

Foto's zijn nagenoeg af. Nog een paar kleine dingen aanpassen. Ik moet zo werken tot vanavond en morgen moet ik ook werken. Ik stuur de foto's maandag/dinsdag op. Mag ik jullie e-mail.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:07

Ik zal nog even reageren op de foto's, sorry was dat in de drukte helemaal vergeten.

Cleo, ik vind de foto's op zich heel mooi gelukt. De poses en zo zijn gaaf. Wat ik ietsje jammer vind bij sommige foto's van mij is dat de huid zo egaal is getrokken en met weinig contrast dat er weinig vorm meer in zit. Niet bij alle hoor, maar bij sommige zie je bijvoorbeeld amper de contour van mijn neus.
Verder ben ik er enorm blij mee en dat is al een hele prestatie voor een onfotogeniek iemand zoals ik haha _O-

Wat ik grappig vond bij jou Saskia is dat ik echt positief verrast was door het resultaat, maar dat ik persoonlijk de foto's die jij hier hebt geplaatst juist de minder goede vond van mezelf haha.
Op zich niks mis mee hoor, maar ik vond een aantal andere veel mooier. Grappig dat verschil tussen fotograaf en model :P

noukso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 21:42

Iedereen heeft de mail met de foto's en het album met alle foto's voor eventueel nabestellen.

Het valt me op dat als je de foto's via de mail zelf opent de foto raar scherp is? Dit is niet als je hem opent met een programma die standaard op de computer zit. Bij problemen hoor ik het graag.

Ik hoop dat jullie blij met de foto's zijn!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 08:52

xAlice schreef:
Ik zal nog even reageren op de foto's, sorry was dat in de drukte helemaal vergeten.

Cleo, ik vind de foto's op zich heel mooi gelukt. De poses en zo zijn gaaf. Wat ik ietsje jammer vind bij sommige foto's van mij is dat de huid zo egaal is getrokken en met weinig contrast dat er weinig vorm meer in zit. Niet bij alle hoor, maar bij sommige zie je bijvoorbeeld amper de contour van mijn neus.
Verder ben ik er enorm blij mee en dat is al een hele prestatie voor een onfotogeniek iemand zoals ik haha _O-

Wat ik grappig vond bij jou Saskia is dat ik echt positief verrast was door het resultaat, maar dat ik persoonlijk de foto's die jij hier hebt geplaatst juist de minder goede vond van mezelf haha.
Op zich niks mis mee hoor, maar ik vond een aantal andere veel mooier. Grappig dat verschil tussen fotograaf en model :P

Nu ik de eerste foto zie die ik van jou heb geplaatst op de vorige pagina idd bij je neus.. :=
Ik ga er nog eens aan knutselen, wellicht dat ik de blur wat minder hoog kan zetten. Ik ben ook nog maar kort photoshop aan het uitvogelen. Dankjewel voor je feedback!
Fijn om te horen dat je er verder wel blij mee bent!

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 22:07

Haaai, volgens mij is het al dik een maand geleden dat deze meeting is geweest en ik mis nog van 2 fotografen foto's. Ik snap natuurlijk dat andere dingen voor gaan en het is ook niet erg maar moet ik niks meer verwachten of komen ze nog mijn kant op?

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 15:53

Ik was ook nog wel benieuwd wat de rest gemaakt heeft :)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 16:48

En ik ook wel :))