Ah sorry dat wist ik niet Maar ik neem aan dat jij die gebruikt tijdens je foto's, of kunnen wij, die niet bij jou in het groepje zitten, die ook gebruiken?
Ja tuurlijk hoor! Ik wil niet elk modelletje met een beer op de foto zetten denk ik Beetje variatie is wel fijn haha, maar je kan altijd jou beer meenemen. Zal niet veel moeite kosten om het mee te nemen haha!
Nee dat is waar maar sommige mensen houden soms graag hun spullen bij zich ondanks dat ze het niet overal bij gebruiken, vandaar mijn vraag! Komt wel goed dan De rest zal ik in ieder geval mee slepen!
Marcato
Geplaatst: 22-05-15 09:52
Ik probeer ook nog wat leuke accessoires te vinden om mee te nemen. Ik heb bijv nog een hobbelpaard welke ik op verzoek mee kan nemen:
Maar die neem ik dan alleen mee als jullie er gebruik van willen maken. Het is best groot om mee te slepen
Het is de week van de fair in Beeckesteijn dus het parkeren is 2 euro. Dus vergeet dat niet mee te nemen
heidiLOVER
Geplaatst: 24-05-15 08:24
Zijn de fotografen nu eigenlijk compleet? Zie dat ik met marcato moest werken, maar die komt nu natuurlijk als model en ik heb nog bijna niet met kinderen gewerkt