djuulsie schreef:Kopen mag ook, als je maar wat meeneemt Ik heb zowaar zin om wat te maken, moet alleen nog even kijken wat dan... maar heb nog evenKaasfondue
_SantOs_ schreef:djuulsie schreef:Kopen mag ook, als je maar wat meeneemt Ik heb zowaar zin om wat te maken, moet alleen nog even kijken wat dan... maar heb nog evenKaasfondue Chocolade fondue
Daar hebben we het echt al 20 keer over gehad... als je dit topic straks terug leest gaat het alleen maar over kaas- en chocoladefondue...
jullie zijn ook niet moeilijk he Blegh... vieze vette spek, hamblokjes dan?Bestaat lactose vrije kaas...? Waar maken ze dat dan van?
Zo vet zijn die spekblokjes niet hoor, even aanbakken en afgieten en zoveel vet heb je niet meer....maar hamblokjes zijn ook prima.
Ja op de normale manier lust ik m ook wel hoor, ben alleen niet zo dol op rookworst, maar die vis ik er gewoon tussenuit hahahahah
Jullie zijn echt monsters Ik eet vrijwel alles, ben daar heel makkelijk in dus voor mij geen aanpassingen nodig haha.
xAlice schreef:Jullie zijn echt monsters Ik eet vrijwel alles, ben daar heel makkelijk in dus voor mij geen aanpassingen nodig haha. +1