[P] Noordwijk strand April

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:10

Als reservefotograaf heb ik stil meegelezen, maar deze wending had ik niet verwacht. Zonde! En zeker niet netjes naar de modellen toe. Ook zij steken enorm veel tijd in het klaar maken van hun paard en moeten ook (vaak) een eind rijden naar de locatie. Een fotomeeting werkt twee kanten op.

Ik begrijp dat je als fotograaf het liefste de speciale eyecatchers op de foto wilt zetten. Maar waarom is er in dit geval dan een reservelijst gemaakt? Dan had dit in het begin ook duidelijk vermeld moeten worden. En niet een dag van tevoren. Er had dan een reservelijst moeten komen met alleen modellen die TS het 'waard' vond om te laten komen.

Jammer dat het zo gelopen is. Kunnen de overgebleven modellen/fotografen niet alsnog morgen gaan?

Suuszels

Re: [P] Noordwijk strand April

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:42

Ik.heb mij aangemeld als fotograaf op een andere meeting, deze is in de buurt van Tilburg en er worden nog modellen gezocht..

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 22:09

Nou ik voel me best wel aangesproken. Dit hebben we met zn alle besloten. Ook suuszels was het er mee eens.
Niet echt eerlijk om alleen mij aan te vallen. Ik breng de boodschap alleen maar over wat er SAMEN als 6 fotografen hebben besloten.

We hebben een reserve lijst met 5 reserves gemaakt.
Maar omdat er een hoop stonden aan te dringen heb ik de rest maar opgesomd met op welke volgorde van stemmen ze hebben gekregen.

De volgende keer laat ik ze maar lekker zeuren want dan krijg je dit gezeik niet.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:14

Mijn trailer is nu toch niet verhuurd.. Kan mn vent ff lief aankijken.. Palomino welshmerrie met veulen..

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:17

Pff raar iets dit.. Blij dat ik me voor een andere meeting meer aangesproken voel..
We zijn blijkbaar niet goed genoeg
Succes met zoeken Naar geschikte modellen
Je hief mij ook niet aan te schrijven voor een andere datum

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:32

Ik wil nog even duidelijk maken dat ik er als reserve fotograaf dus niets van meegekregen heb en er absoluut niks mee te maken heb! Denk dat ik wel voor alle reserve fotografen spreek?

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:35

Nja als iemand wil fotograferen, dan wil ik wel met poownlief komen (als ik met vriendlief heb overlegd.. :p)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:54

Vervelend dat het hier nu een beetje uit de hand loopt, dit was echt niet onze bedoeling. Snap dat het erg vervelend is voor de modellen dat het nu niet door gaat, maar wij vinden het zelf ook erg jammer dat het niet door kan gaan. Zelf hebben wij natuurlijk ook voorbereidingen getroffen en de dag vrij gehouden. Bijna alle fotografen moeten ruim 400 km reizen om naar het strand te komen. Geen probleem, we wilden tenslotte zelf graag eens op het strand fotograferen (die hebben we helaas niet in de buurt). Maar het is voor ons alleen interessant als er dan ook gave modellen tegenover staan die de moeite waard zijn voor ons portfolio. Helaas hebben 5 van de 6 modellen die gekozen zijn op het laatst afgemeld. We hebben een lijstje van 5 reserves gemaakt en die zijn ook allemaal gecontacteerd, maar hadden inmiddels al andere plannen (of kregen we geen reactie). Vandaar dat we op een oproepje op facebook hebben geplaatst om nog gave modellen te regelen. Als er een paar gave modellen zijn vind ik het echt niet erg dat er ook wat simpele paarden tussen zitten, maar voor 6 paarden die wat gewoontjes zijn en niet echt een aanvulling vind ik het niet de moeite waard zo'n eind te rijden en een gratis shoot te doen. Dan kunnen ze ook een shoot boeken als ze graag foto's willen hebben. Het moet wel van twee kanten op werken. Hoop dat jullie het wat beter begrijpen zo :)

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:02

Je mag mij met Charlie en phoenix van de lijst af halen

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 03:18

Heb nog weinig respect over voor de fotografen die mee zouden gaan en die dit besloten hebben. Als je niet had gewild dat sommige paarden überhaupt mee konden gaan had dat gewoon eerlijk gemeld moeten worden. Het werd nu genummerd alsof diegene volgende op de lijst waren. Alsof de modellen wat eraan hadden kunnen doen.

Maar ga hier geen woorden meer over vuil maken. Vind ik het jullie niet waard. Schaam jullie diep zou ik zeggen.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 07:58

Mij mag je er ook afhalen ik ben in die week op vakantie

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 09:48

Leprycorn schreef:
Heb nog weinig respect over voor de fotografen die mee zouden gaan en die dit besloten hebben. Als je niet had gewild dat sommige paarden überhaupt mee konden gaan had dat gewoon eerlijk gemeld moeten worden. Het werd nu genummerd alsof diegene volgende op de lijst waren. Alsof de modellen wat eraan hadden kunnen doen.

Maar ga hier geen woorden meer over vuil maken. Vind ik het jullie niet waard. Schaam jullie diep zou ik zeggen.

Er werden eigenlijk maar 5 reservemodellen genummerd en vermeld oorspronkelijk (degene die voor de fotografen nog wel portfolio-materiaal zijn), maar omdat er zoveel "gezeur" kwam vanuit de overige modellen is dan maar gans de lijst online geplaatst. Beetje spijtig dit...

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 10:05

Ja er werd gevraagd op welke plaats de andere reserve modellen stonden. Er is nooit gezegd dat die gegarandeerd niet mee mochten, ook al werd de lijst wel bekend gemaakt. Als dat duidelijk was gemaakt vanaf het begin had het een hoop ellende kunnen voorkomen.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 10:11

billionache schreef:
In principe staat iedereen toch op de reservelijst? Sanne heeft gewoon de eerste 5 enkel opgesomd, omdat uit de praktijk blijkt dat je vaak niet meer dan 5 reserves nodig hebt. Al de rest staat gewoon nog mee op de reservelijst en worden gecontacteerd als we toch met een tekort zitten. Lijkt me gewoon eerlijk :-)

Uiteraard is iedereen welkom

_Sanne schreef:
Ik heb de eerste 5 reserves erop gezet. De lijst is wel een stuk langer hoor! Er is geen model die geen stemmen heeft gekregen. :j

TS haar woorden zelf! En de woorden van billionache zijn nooit bevestigd maar ook niet ontkracht! Dus beetje apart om het opeens over die boeg te gooien!!!

Flora_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:04

Jammer inderdaad, ook gezien het prachtige weer. Zelfs met wat minder 'bijzondere' paarden hadden er prachtige plaatjes geschoten kunnen worden. Ook jammer dat de andere reserve modellen gepasseerd zijn, ik had deze dag namelijk best gekund en ik denk veel andere modellen ook. En als de reserve modellen niet goed genoeg waren hoor ik het idd graag vooraf, dan weet ik waar ik aan toe ben.