Ja das echt raar hè? Ik reed gisteravond van mijn huis de Haarlemmermeer in, bij ons was het - 1 en een kwartier verder +1 het verschil tussen sneeuw of regen.
. Kom niet met Dink hoor, zie je ons al gaan Voor dat kreng bestaan nieteens winterbanden
Ja ik had het vanochtend Knol! Hier echt NIKS aan de hand, ik rij het volgende dorp in en glibberdeglij. Zo erg dat ik mijn net gekochte kwarklunch opnieuw kon kopen . En een man wilde me uitlachen terwijl ik daar lach, maar hij liep zelf met zijn winkelwagentje te zwabberen. Dus dan heb je lol op de vroege ochtend
astra4
Geplaatst: 30-01-15 21:04
Ik zeg: allemaal aan de sneeuwschoenen!
Deze is speciaal voor Knol
En dan nemen wij deze Yv....whiiiiiiiii!
Laatst bijgewerkt door astra4 op 30-01-15 21:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Och Dan ga ik helemaaL op m'n smoel, het is ondertussen ook in m'n heup geschoten, ik ben officieel een wrak ! Ik heb dat met m'n heup een jaar geleden ofzo ook een keer gehad nooit mee maar dokter geweest, nou ik kan geeneens gas geven in auto Wat denk je dat ik heb !?! Een middelbare leeftijd vrouwen kwaal...trochontair syndroom. Ik zit nu dus aan de dikke pijnstillers en t helpt vooralsnog geen ruk. Zitten op stoel kam ik niet, lopen en staan wel dus ik kom lopend naar goya en eet staand
Nanne
Geplaatst: 30-01-15 21:14
Er ligt hier gewoon weer een laag sneeuw.. Het was juist bijna weg.. En nu regent of hagelt het ook nog tussen de sneeuw door.
Zolang het niet gaat vriezen is er niks aan de hand, maar anders kan ik schaatsend jullie kant op komen.
Ik ga wel naast je staan KT Ik sta liever dan dat ik zit..
Knol, kun je niet een injectie krijgen? Ik lees dat het bijvoorbeeld ook van een slijmbeurs kan komen. Heb ik zelf ook last van gehad, diezelfde slijmbeurs. Prik erin, of anders ontstekingsremmers innemen!
Ja mag t eerst op pijnstillers proberen, als t langer duurt of ik koorts krijg de prik met ontstekingsremmers erin, ik zit hier grappig te doen maar jongens wat een pijn doet dit!