Plan maar gewoon in dan:) stel dat ik wel mee kan, kan ik niet op zaterdag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzan_bobar schreef:Op zich lijkt het mij leuk met mijn jonkie mee te doen. Alleen kan hij nog geen rengalop. Een gewone galop is geen probleem. Dat is de enige voorwaarde. Ik wil dat dus wel zeker weten. Anders wacht ik nog ff totdat hij sterker is en het wel aankan.
Rianne1994 schreef:leuk dat je je meldt kim. Ik ben ook over niet al te lange tijd jarig en wordt dan 20.
Je mag me altijd pben voor info over stallen
Onali schreef:Hoi Kim, voor de directe omgeving zou je je ook kunnen melden in ons HKtopic
[HK] Gezocht: Mensen in gemeente Ede
Nessie schreef:Hoi, ik ben Margot 23 jaar en kom uit (ongeveer) Arnhem. Als ik er ook nog bij kan lijkt het me ook leuk om een keer mee te gaan (met of zonder paard), echter werk ik op zaterdagen en zondagen. Ik hou van winkelen, uitgaan, dagjes uit zoals pretpark of zwemmen en natuurlijk de paarden! Als we op pad gaan met de paarden neem ik of Goldy de Haflinger mee (al is die zo druk dat is best vervelend voor anderen) of (waarschijnlijk) mijn paard Carrera. Ook een vlotte dame maar kijkt nergens van op of om. Verder heb ik in de Achterhoek (Aalten) een jaarlinghengst in de opfok staan en heeft mijn zus nog 2 paarden. Druk paardengezin dus! En ik ken Vierakker ook, woont oud klasgenoot van me waar we een keer een feest hadden
.
snoopydogy schreef:[/quote]Zondag 3-8-2014 voor een buitenrit begin hierderweg (bos hulshorst)
- willemieke (als de rit max 2 uur duurt kan ik mee)
- Marijke (Quente_; optie fotograaf)
-
-
-
-
Zaterdag 12-7-2014 voor een drankje + eventueel een hapje (Harderwijk)
- willemieke
- Marijke (Quente_)
-
-
-
-
-
-