Heb even rondgekeken op bokt over die stal, blijkbaar gaan de onzekere ruiters (hoi! dat ben ik! ) op Kwiebes, tuiger van 1.80! nope, niet voor mij hahah 1 ervaring gehad op een heeele grote tuiger waar ik zoo niet op kon rijden maar kan ook komen omdat ik toen net uit m'n hersenschudding kwam slappe spieren oid, idunno
Mij maakt het niet uit op wie ik ga als die maar groter is dan 155 Ben namelijk best lang (174cm)
We kunnen opzich best zonder begeleiding gaan! Aangezien deze paarden er al langer dan 5 jaar staan neem ik aan? Die weten de weg meestal wel terug.
Mocht het onderweg fout gaan met 1 paard die druk gaat doen, wil ik best ruilen als ik een brave heb. Mij maakt het niet uit als ik op een stuiterend paard zit hihi.
laughterline
Geplaatst: 19-06-14 21:25
Okee misschien toch wel Kwiebes, blijkbaar is die écht heel braaf haha Offf 1 van de tinkers off..naja gewoon een hele brave haha. Lees wel veel verschillende ervaringen..denk dat we toch beter mét begeleiding kunnen gaan. Lees dat sommige niet verder kwamen dan een paar 100 meter en ze in volle galop terug gingen naar stal Of dat sommige een bokpartij konden geven waar je U tegen zegt
Die tuiger vind ik ook heel gaaf, maar ik wil liever een maatje kleiner met m'n 1.81 is zo'n tuiger ook groot...
Smee__
Geplaatst: 19-06-14 21:28
Ik ben 1,80 dus zie mezelf nog niet op één van de pony's of kleine paardjes
Met begeleiding vind ik op zich wel prima. Maar ik ben dan altijd bang dat t zo'n ritje wordt van dat de leiding bepaalt wanneer en hoelang er gestapt/gedraafd/gegaloppeerd wordt en dat je een beetje in een rijtje achter de leiding rijdt zeg maar
laughterline
Geplaatst: 19-06-14 21:29
haha ja nogal groot! Ik ben 1.68
Begeleiding zou ik heel fijn vinden idd haha, maar dat hadden jullie wel door Maar als de meeste écht veel liever zonder wil dan doen we zonder.
Edit: ja daar ben ik stiekem ook wel beetje bang voor haha, maar dat kunnen we natuurlijk ook vragen via de mail of telefoon