Hoofdstel versus Neckrope ~ 26/7 ~ Schoonrewoerd [UT]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Estherbrink1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 07:17

Wat een super leuk idee!

Ik ben gevraagd om mee te gaan als neckrope ruiter.

Ik denk er even over en laat deze week weten of ik wil ;)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 08:19

*\o/* *\o/* Zou super zijn hoor........dan zijn we een heel eind op weg naar voldoende kandidaten *\o/*

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:44

quartel schreef:
naam...............................................naam paard.................................tuigage ja/nee

1 Wendy.............................................Shanti ......................................met tuig
2 daffodil.............................................kasteel ...................................met tuig

3 Smurfje............................................vrachtschip :') ............................met tuig
4 Jessica.............................................Black Swan.................................met tuig

5 Wranglerbutt ......................................Dainty......................................neckrope
6 Amable .............................................Jauke ......................................Neckrope
7 Gypsy................................................Modena....................................neckrope/bitloos
8

9 Maureen95..........................................Holly.......................................Bitloos
10
11
12

Citaat:
Stal.

* Maureen95
* Gypsy
*
*
*
*
*

Zo. Ik heb even neckrope/bitloos opgezet, omdat ik in het echt ook nog niet zover ben dat ik altijd, elke dag, onder elke omstandigheid 100 procent oké ben.
Bv mocht paardlief een rotdag hebben en het stormt oid, dan zou ik onder die omstandigheden nu ook absoluut niet zo op buitenrit gaan. Dan gaat het hoofdstel hier nog om.
We zitten zegmaar in de fase dat de zijwieltjes bijna van de fiets af kunnen, maar af en toe komen ze nog van pas. :Y)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 18:12

Is goed hoor Gypsy :j
Anders begin je gewoon bitloos en als het goed voelt ga je met de neckrope.
We willen wel dat iedereen zich prettig voelt :j

Estherbrink1

Re: Hoofdstel versus Neckrope ~ 26/7 ~ Schoonrewoerd [UT]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:19

Ik wil wel graag mee doen mensen!

Ik ga dan met neckrope rijden. Waarschijnlijk rijd ik nog even los met touwhalster.

Ik ben erg benieuwd!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:29

quartel schreef:
Is goed hoor Gypsy :j
Anders begin je gewoon bitloos en als het goed voelt ga je met de neckrope.
We willen wel dat iedereen zich prettig voelt :j

Thx!
Ik wil natuurlijk ook geen slechte indruk maken he. :Y)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 19:35

Citaat:
naam...............................................naam paard.................................tuigage ja/nee

1 Wendy.............................................Shanti ......................................met tuig
2 daffodil.............................................kasteel ...................................met tuig

3 Smurfje............................................vrachtschip :') ............................met tuig
4 Jessica.............................................Black Swan.................................met tuig

5 Wranglerbutt ......................................Dainty......................................neckrope
6 Amable .............................................Jauke ......................................Neckrope
7 Gypsy................................................Modena....................................neckrope/bitloos
8 EstherBrink1.......................................Mario.......................................neckrope

9 Maureen95..........................................Holly.......................................Bitloos
10
11
12

Citaat:
Stal.

* Maureen95
* Gypsy
*
*
*
*
*

Ik heb je toegevoegd EstherBrink1 :D :D
Welkom bij de deelnemersgroep *\o/* *\o/*

Gypsy.....slechte indruk??? wat is dat???
Een slechte indruk maak je pas als je veel praatjes hebt en niets durft te laten zien ;)
Ik geloof niet dat daar hier sprake van kan zijn hoor.
Ik vind het super dapper van ieder die zich aan meld en kan daar ook echt serieus respect voor hebben :j

We gaan er gewoon een heel leuk feestje van maken *\o/* *\o/*

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:39

Oeeh leuk! We hebben al een mooi lijstje! Nu alleen nog wat meer bitlozers :)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 19:46

Misschien nog 1 neckroper....ik zou het super vinden als zij ook mee wil doen.
Dat wachten we nog even af verder......
Als jij dat ook goed vind VisibreTeam??

Ik ben zo brutaal geweest een pb te sturen.....maar EstherBrink1 en nog iemand en EstherBrink gaat al mee doen *\o/* *\o/*

Ken je nog iemand die bitloos rijd ?
Vraag ze gerust hoor want ik vind het wel het leukst als het door bokkers voor bokkers gedaan kan worden :D
Maar ik kan ook nog kandidaten van buitenaf zoeken

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:49

Ik ga zaterdag ons nieuwe paard halen en ik rij zelf altijd bitloos maar moet hem eerst even laten wennen natuurlijk en we moeten samen een band opbouwen maar is hij braaf en pikt hij het bitloos rijden goed op dan wil ik wel met hem komen! (De andere twee kunnen de trailer helaas nog niet op).

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:52

JAaa leuk *\o/*

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 19:53

+:)+ +:)+ harstikke leuk!!! *\o/* *\o/*
Gaat helemaal goed komen met deze dag zo <3

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:57

Nouja op zijn slechtst denk ik aan... Mijn paard die zo heerlijk, zo als alleen zij dat kan, langs de bakrand aaitjes bij het publiek loopt te bietsen, en de toerist uithangt op de wonderlijke nieuwe locatie, terwijl ze mij compleet vergeet. :')

Het is natuurlijk geen wedstrijd, maar het helpt ook vast niet mee aan de geloofwaardigheid van de ropers. :+
Zoiets... Ze probeerde maandag nog de DA te knuffelen terwijl die een enting in haar borst aan het prikken was. }:0

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 19:58

ai Gypsy....en dan te weten dat alle paarden mij als wandelende snoepzak zien en ik sta te filmen in de bak :') En dan ben ik ook nog gek op kroelen ook :')
Gaat een zware dag worden zo :+

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:59

Gypsy schreef:
Nouja op zijn slechtst denk ik aan... Mijn paard die zo heerlijk, zo als alleen zij dat kan, langs de bakrand aaitjes bij het publiek loopt te bietsen, en de toerist uithangt op de wonderlijke nieuwe locatie, terwijl ze mij compleet vergeet. :')

Het is natuurlijk geen wedstrijd, maar het helpt ook vast niet mee aan de geloofwaardigheid van de ropers. :+
Zoiets... Ze probeerde maandag nog de DA te knuffelen terwijl die een enting in haar borst aan het prikken was. }:0

:')

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:00

Wat een leuk idee! als ik vakantie mocht hebben kom ik denk ik wel even kijken.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:02

Oh god dat word niks natuurlijk, ze is een volger, je kunt er zonder tuig een kind van 4 op zetten en als er dan een ander kind van 4 door de bak loopt, stapt en draaft ze daar zonder nadenken achteraan. Vreemden, bekenden, kinderen, maakt niet uit... Zij volgt.

Nee wacht, laat die stal maar zitten dan, ik zet mijn paard gewoon in de bak dan loopt ze de rest van de dag achter jou aan, zolang jij niet in de weg staat, staat zij dat ook niet. Eureka! *\o/*

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 20:05

Gypsy schreef:
Oh god dat word niks natuurlijk, ze is een volger, je kunt er zonder tuig een kind van 4 op zetten en als er dan een ander kind van 4 door de bak loopt, stapt en draaft ze daar zonder nadenken achteraan. Vreemden, bekenden, kinderen, maakt niet uit... Zij volgt.

Nee wacht, laat die stal maar zitten dan, ik zet mijn paard gewoon in de bak dan loopt ze de rest van de dag achter jou aan, zolang jij niet in de weg staat, staat zij dat ook niet. Eureka! *\o/*

_O- _O- _O-

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:16

Ik meld me even onder voorbehoud. Ik rijd Fuego 4 jaar bij en het leek me leuk om verschil te laten zien tussen mij en de eigenaresse. Fuego is niet mijn eigen paard, maar ik heb in die 4 jaar wel een band opgebouwd. Ik rijd vaak bitloos en zonder neckrope in de bak. Als Fuego rustig is zou ik zelfs met alleen barebackpad een rondje kunnen hobbelen! Dat geldt voor de eigenaresse natuurlijk ook!

Zou dat wat zijn? :D *\o/*

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 21:25

Gimme_Spurs Dan zou jij dus bitloos willen rijden?
Begrijp ik dat goed??

Dan mag je jezelf op de lijst in vullen hoor........super leuk :j *\o/* *\o/*
Doe maar zodra je zeker weet of je er bij bent :j

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:32

Ik moet even kijken wat de gemoedstoestand van meneer is. Als zijn "we zijn op wedstrijd knopje" aan staat wordt het denk ik een racepartij. Misschien is het leuk om Gaucho en mij allebei een keer te laten rijden en dan kunnen we afwisselen. Ik met en Gaucho zonder of allebei zonder, of.... De keuze is reuze! :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 21:39

Ik ben nu vooral nog op zoek naar bitloos eigenlijk :D

En misschien dat je als reserve neckroper kunt staan?
Voor het geval er toch nog iemand uit valt??

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:42

foutje

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:44

We kunnen allebei neckropen hoor, ik verwacht dat Fuego rustig is. Is ie op bootcamp ook altijd. Gewoon proberen... Ik denk eigenlijk dat he wel mee gaat vallen :)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:45

quartel schreef:

Ik ben nu vooral nog op zoek naar bitloos eigenlijk :D

En misschien dat je als reserve neckroper kunt staan?
Voor het geval er toch nog iemand uit valt??

Heb overigens ook een bosal... (Die staat zelfs hier op de wiki O:) )