Ik ben gevraagd om mee te gaan als neckrope ruiter.
Ik denk er even over en laat deze week weten of ik wil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quartel schreef:naam...............................................naam paard.................................tuigage ja/nee
1 Wendy.............................................Shanti ......................................met tuig
2 daffodil.............................................kasteel ...................................met tuig
3 Smurfje............................................vrachtschip............................met tuig
4 Jessica.............................................Black Swan.................................met tuig
5 Wranglerbutt ......................................Dainty......................................neckrope
6 Amable .............................................Jauke ......................................Neckrope
7 Gypsy................................................Modena....................................neckrope/bitloos
8
9 Maureen95..........................................Holly.......................................Bitloos
10
11
12
Citaat:Stal.
* Maureen95
* Gypsy
*
*
*
*
*
Citaat:naam...............................................naam paard.................................tuigage ja/nee
1 Wendy.............................................Shanti ......................................met tuig
2 daffodil.............................................kasteel ...................................met tuig
3 Smurfje............................................vrachtschip............................met tuig
4 Jessica.............................................Black Swan.................................met tuig
5 Wranglerbutt ......................................Dainty......................................neckrope
6 Amable .............................................Jauke ......................................Neckrope
7 Gypsy................................................Modena....................................neckrope/bitloos
8 EstherBrink1.......................................Mario.......................................neckrope
9 Maureen95..........................................Holly.......................................Bitloos
10
11
12
Citaat:Stal.
* Maureen95
* Gypsy
*
*
*
*
*
Gypsy schreef:Nouja op zijn slechtst denk ik aan... Mijn paard die zo heerlijk, zo als alleen zij dat kan, langs de bakrand aaitjes bij het publiek loopt te bietsen, en de toerist uithangt op de wonderlijke nieuwe locatie, terwijl ze mij compleet vergeet.![]()
Het is natuurlijk geen wedstrijd, maar het helpt ook vast niet mee aan de geloofwaardigheid van de ropers.
Zoiets... Ze probeerde maandag nog de DA te knuffelen terwijl die een enting in haar borst aan het prikken was.
Gypsy schreef:Oh god dat word niks natuurlijk, ze is een volger, je kunt er zonder tuig een kind van 4 op zetten en als er dan een ander kind van 4 door de bak loopt, stapt en draaft ze daar zonder nadenken achteraan. Vreemden, bekenden, kinderen, maakt niet uit... Zij volgt.
Nee wacht, laat die stal maar zitten dan, ik zet mijn paard gewoon in de bak dan loopt ze de rest van de dag achter jou aan, zolang jij niet in de weg staat, staat zij dat ook niet. Eureka!