Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seven schreef:Tika is echt een mechelaar die luisterd verder top maar miet altijd wennen aan honden vooral als ze erg druk zijn maar dat is wel goed voor dr
Citaat:Goede oefening voor haar dus. En misschien kun jij mij dan nog tips geven voor Blaz. En Blaz luistert ook top, zolang ik zijn aandacht kan vast houden.
En de hond van moeders vriend, die vond Blaz in het begin ook druk. Maar nu zijn het de beste speelmaatjes.

MarshaAldo schreef:Hoi!
Ik kom uit nieuw-balinge en mijn paarden staan in Gees op de Paardenmarke!
Ik heb een haflinger en een fjord![]()
leuk topic!

Horseland93 schreef:MarshaAldo schreef:Hoi!
Ik kom uit nieuw-balinge en mijn paarden staan in Gees op de Paardenmarke!
Ik heb een haflinger en een fjord![]()
leuk topic!
Ik had even in je profiel gespiekt![]()
Leuk je paarden staan zelfs op hun site, zie je tegenwoordig naar mijn idee ook niet meer vaak!
leuke karaktertjes hebben ze ook !oeh.. ik zie daar nog een leukie tussen staan haha! Bonte fjord haha
Citaat:Ik had even in je profiel gespiekt![]()
Leuk je paarden staan zelfs op hun site, zie je tegenwoordig naar mijn idee ook niet meer vaak!
leuke karaktertjes hebben ze ook !oeh.. ik zie daar nog een leukie tussen staan haha! Bonte fjord haha
Citaat:Dankjewel! Ja Wallis heet hij. Hij is geweldig. Stond tekoop. Maar is helaas al verkocht en gaat van de zomer naar een nieuw baasje..

Horseland93 schreef:Citaat:Ik had even in je profiel gespiekt![]()
leuke karaktertjes hebben ze ook !oeh.. ik zie daar nog een leukie tussen staan haha! Bonte fjord hahaCitaat:Dankjewel! Ja Wallis heet hij. Hij is geweldig. Stond tekoop. Maar is helaas al verkocht en gaat van de zomer naar een nieuw baasje..
Aah verdorie..![]()
op naar de volgende bonte fjord dan maar

Door dat nieuwsbericht krijg ik spontaan zin om die serie weer eens te lezen. Ik leende ze vroeger altijd bij de bieb dus heb er geen in de kast staan