- Arianne
- Anne-mieke
- Jessie
- Lauke
- Femke
- Valerie
- Susanne
- Donna
- Lieke
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:20 december, 18:00
Eten
Wat betreft het eten: graag een PB naar Marjo met welke snack je wilt bij de friet. Zij zal op jouw PB reageren met een rekeningnummer waar je 7,50 voor het eten kan overmaken. Dus heb je nog geen PB van Marjo ontvangen, dan heb je waarschijnlijk ook nog geen snack doorgegeven!
Hierboven staat ook een boodschappenlijst, deze kunnen jullie eventueel aanvullen.
Slapen
Er is een mogelijkheid om te overnachten in huize van BeekHiervoor heb ik jullie gevraagd om zoveel mogelijk zelf mee te nemen. Dus luchtbed/dekens/kussen. Kan je ergens niet voor zorgen, dan graag een PB naar mij. Dan kijk ik of ik wat kan regelen voor je.
Kadootjes
Voor de kadootjes doen we een spel die Marjo in elkaar zet. Het is de bedoeling dat iedereen 5 kadootjes koopt voor 1 á 2 euro. Weet je niks voor die prijzen? Probeer winkels als de action of de xenos. En wie weet komt er iemand van jullie nog wel in de primark?
Citaat:Boodschappenlijstje
Ik haal zo veel mogelijk bij de Lidl. Daarna nog even naar de AH.
- Paprika chips
- Naturel chips
- Popcorn zout
- Bolognese chips
- Zwarte doritos
- Lange Vingers
- Chocolade (Melk, 300 gram)
- Ontbijtkoek
- Cola 4x
- Sinas
- 7Up
- Kerstkransjes
- Meringue
- Spekjes
- Fruit
- Appels
Citaat:Film
Om na al het gevreet en gevier nog een filmpje te kijken, zullen Lieke en ik nog langs de videotheek rijden. Ik denk aan foute kerstfilms? We zullen even kijken. Sws comedie ofzo