Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Erwin89 schreef:NathalietjeB schreef:vanuit welk topic word dit georganiseerd?? anders wil ik ook wel mee ook een auti haha ik vind alles eigenlijk wel leuk behalve shire rit dat is voor mij 1 keer maar never nooit meer
dit is van de HK topic van ons
NathalietjeB schreef:Erwin89 schreef:
dit is van de HK topic van ons
deze ??? [HK] Mensen met Autisme deel 1: We praten ons er doorheen!!
Safiera schreef:Wat is er grappig aan een broodtrommeltje?
Het lijkt me best handig om ieder zelf lunch mee te laten nemen, scheelt weer kosten
We zouden ook zo kunnen doen, dat iedereen iets maakt; bijvoorbeeld cupcakes (ik kan zelf heel lekkere krentenbroodjes bakken)
hannahaapje schreef:Safiera schreef:Wat is er grappig aan een broodtrommeltje?
Het lijkt me best handig om ieder zelf lunch mee te laten nemen, scheelt weer kosten
Ik neem het altijd mee voor mandarijntjes en andere dingetjes of fruit wat ik niet daar kan kopen... En het is volgeplakt met oa hartjes-stickers![]()
Erwin89 schreef:NathalietjeB schreef:mijn oven is stuk dus ik kan helaas niks anders maken dan gebakken eitjes of iets in die trant...
gasbrander?
NathalietjeB schreef:Erwin89 schreef:
gasbrander?
ja zo een camping ding die nemen we mee en een pan en boter mee en brood en natuurlijk eieren kan ik voor iedereen warm broodje gebakken ei maken![]()
denk enkel niet dat ze dat in een dierentuin leuk vinden als ik daar midden in de dierentuin met me camping setje een eitje ga staan bakken
ik heb een roze broodtrommel mee voor naar t werk daarin prop ik mijn brood wat fruit en wat te snaaien voor in de middag