Weer lekker stinkend thuis. Ik ga even proberen om hier wat foto's op te zetten. Hebben jullie dropbox? Dan kan ik ze daar allemaal opzetten. Wij vonden het ook heel leuk!
HannahFrouk
Geplaatst: 21-04-14 19:05
Leuk dat we fotos hebben! Ik ben benieuwd. Op het laatst kreeg ik het wel vreselijk koud, maar tijdens de run viel het best mee, ondanks alle sopzooi . Moet duidelijk nog steeds wel loopconditie bijtrainen zeg! Hopelijk lukt dat nog. Loop nu wel een beetje kreupel maar ja, het was het waard
Ik weet trouwens niet wat dropbox is?
BusyMissy
Geplaatst: 21-04-14 19:36
Dropbox is een online gebeuren waar je grote hoeveelheden foto´s en film op kunt slaan en dan kunt delen, zodat anderen dat kunnen openen en zien. Dit is de link naar alle foto´s: http://www.mijnalbum.nl/Album=MDJYTA47 Een lekker modderbad En de finish
Super fotos zeg! Echt een goede impressie van de dag . Nu heerlijk schoongewassen op de bank. Iemand nog tips voor al die modderzooi die nu deels uitgespoeld in de douche ligt?
hahahaha oooh wat leuk als er een volgende keer komt en ik niet meer op dat stomme bankje moet zitten dan ben ik er sowieso bij
HannahFrouk
Geplaatst: 22-04-14 08:56
Hartstikke leuke foto's . Het ziet er heel grappig uit. Ik heb geen last van spierpijn of zo (mijn enkel had ik gisteren wel wat last van maar vanmorgen viel het wel mee, dus wat dat betreft ben ik blij ). Duurt denk ik wel 2 dagen voor ik m'n schoenen weer droog heb haha
BusyMissy
Geplaatst: 22-04-14 14:26
Nou inderdaad wat een blubber zat er in die schoenen! Heel het afvoerputje verstopt
Ik voelde me iets stijfjes bij het opstaan, maar nadat ik de paarden verzorgd had voelde ik niks bijzonders meer gelukkig. Merk je wel dat je normaal niet tegen heuveltjes omhoog rent, haha. Hadden jullie ook die kleine aarzeling bij de eerste modderplas?
Een beetje wel, had hem niet zo snel al verwacht . Maar ach, vies werden we toch, het is alleen zo tegen-natuurlijk om er midden door te rennen .
Ik ga zo mn zooi maar in de was doen (heb hier geen snelprogramma, dus fiets ff langs huis, staat nu al de hele nacht in een emmer water ).
marco28
Geplaatst: 11-05-14 20:45
Op zondag 14 september 2014 zal de 14e Haarse Prutrace plaats vinden, ook dit jaar wordt dit fantastische evenement weer door de Kermis Oranjevereniging Haarzuilens georganiseerd. Dit unieke, spectaculaire evenement zal dit jaar in het naast gelegen weiland plaats vinden. De deelnemers komen uit de omliggende dorpen maar zeker ook uit de rest van het land. Vorig jaar waren er zelfs deelnemers vanuit België gekomen om mee te lopen. De Haarse Prutrace is dan ook zowel voor de deelnemers maar zeker ook voor de toeschouwers een evenement wat een lust voor het oog is. Toeschouwers kunnen gratis langs het gehele parkoers de lopers volgen en aanmoedigen wat zeker de moeite waard is. Want waar zie je mensen in de meeste vreemde maar grappige kostuums en volledig onder kroos en bagger vrijwillig door sloten heen ploeteren alsof ze het dagelijks doen?
Even wat info gezocht, maar deze ziet er wel vele malen 'baggerder' uit dan de mudrace, haha! Parcours is wel wat korter, 1,3 km per ronde (recreanten = 2 ronden, wedstrijd = 3 ronden) 10/12 euro inschrijfgeld.
marco28
Geplaatst: 11-05-14 21:55
Heb er vorig jaar aan meegedaan en je word er inderdaad veel modderiger van .
Inschrijving is nog niet mogelijk vanwege een storing oid. Zodra het werkt schrijf ik me zeker in.