Dames ik moet me wederom terug trekken Had graag bij de meeting willen zijn maar op dit moment gaan even andere dingen voor
Set_Elkol
Geplaatst: 02-01-14 20:30
oooooooh wat balen Jessica! Prive-omstandigheden? Echt super zonde maar begrijpelijk
Barcelano
Geplaatst: 02-01-14 20:35
set_elkol schreef:
oooooooh wat balen Jessica! Prive-omstandigheden? Echt super zonde maar begrijpelijk
Nou ja ik moet gewoon even het geld bewaren voor bepaalde inversteringen Heb nog steeds geen baan dus moet ik elke maand even kijken wat ik te besteden heb...
Ik heb er zin in dames Nog wel ff kieken hoe het OV daar heen gaat! Of miss dat ik naar een bepaald treinstation kom en iemand mij daar op kan pikken? Anders gaat er dacht ik ook een bus van dichtstbijzijnde treinstation naar de efteling
Ik vind het helemaal prima dan zouden we daar om 10u afspreken. Utrecht Overvecht is handiger dan Centraal/Hoog Catherijne maar Centraal wil ik ook wel doen als dat zo uitkomt
en dus alleen de heenweg he!
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 02-01-14 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt
maar daar moet je je baas ook lief voor aankijken!
Annikab
Geplaatst: 03-01-14 10:26
*scheldwoord* *scheldwoord* *scheldwoord* ik heb een dubbele afspraak staan op 11 januari Even kijken hoe ik dat ga managen, hopen dat ik het kan combineren!