Ik overlegde net ff met Daniella. Het is ook een optie om een klein busje te huren om ons naar stal te brengen, dan zijn we sowieso op tijd op stal. Vanaf stal zijn we vrij snel te voet op het strand , waar een strandpaviljoen is en we kunnen wandelen. Als jullie verder niet veel van het eiland hoeven zien is dit wellicht een betere optie? Wat vinden jullie?
Kunnen we niet gewoon met een ov bus daar? Ik vind fietsen wel leuk, maar inderdaad krap qua tijd aangezien er waarschijnlijk ook wel een (flink) windje waait
De eerste boot gaat pas om half 10 helaas (de laatste om 18.30 geloof ik).
Is er iemand die morgen even wil bellen naar http://www.cosi-tax.nl/taxi.html om te informeren of ik goed zit? Ik denk namelijk dat het 4,25 pp is om naar Ballum te laten vervoeren. We zijn met 9 (of 10, even afhankelijk of mijn vent nog meegaat) mensen, misschien krijgen we groepskorting?
Cadaz
Geplaatst: 22-10-13 22:22
Wuis schreef:
Hoe doen jullie dat trouwens met kleding? Doe je je rijkleding al aan? Of neem je dat mee?
Ik doe rijkleding direct aan, gezien de rit vrij snel naar aankomst is. Neem nog gewone kleren mee die ik na de rit aantrek