DACVN, I bet we can do better!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Re: DACVN, I bet we can do better!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 13:34

Ik denk als je het tussen de 20 en 50 euro kan houden dat mensen dat wel kunnen/willen betalen.

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 13:40

Wel gek dat het 100+ word als je al zoiets soortgelijks bij de ANWB voor 79 euro kan doen?
https://www.anwbdrivingchallenge.nl
Nu is het een "Winter challenge" maar ze hadden laatst ook dat je voor die prijs verschillende onderdelen kon trotseren wat een beetje op het idee van DACVN, neerkomt.

Ik denk dat 50-80 euro wel een realistische prijs is.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 13:49

Update:

Ik ben net terug gebeld door meneer.
Het zou ten eerste al belachelijk veel gaan kosten, daar een standaard slipcursus al op 149euro p.p per dagdeel zit. Ten tweede, het zouden geen geen opdrachten worden ala DACVN, daar ze niet met piepschuimen stellages ed. willen werken omdat dit nog duurder wordt.

Maar, als ik een totaal budget van iedereen kan samenstellen is hij wel bereid om te kijken wat daar voor mogelijk is en of het realistisch is omdat bij de ANWB uit te voeren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 13:51

Zelf zat ik meer te denken rond de 50 euro. Iets meer zou nog kunnen als het een dag is, maar anders heb ik het er niet voor over.

Wel top dat je zoveel moeite doet om het allemaal te regelen! Had je nog iets van bnn gehoord? Of had je hen niet benaderd?

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 13:54

Ik zou er ook wel zo'n 50 euro voor over hebben. :j

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 13:59

BNN mailen is er bij in geschoten, zal vanmiddag eens mailen, wie weet hebben ze nog een goed idee.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 14:10

Als ik van 50€ p.p uit ga kom ik op zo'n 1300€ in totaal uit. Daar moet toch iets voor te regelen zijn zou je denken.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:45

Ik ben ook wel bereid om 50 euro te betalen :j

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 18:46

Oke, even 'overleg' gepleegd.
Wie wil er liever NIET in een cross auto op een boerenterrein en op eigen risico rond rijden? Qua verzekering zou ik dan moeten kijken hoe dat allemaal werkt, maar daar wil ik dan niet te veel werk van maken.

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:28

Froukje1993 schreef:
Oke, even 'overleg' gepleegd.
Wie wil er liever NIET in een cross auto op een boerenterrein en op eigen risico rond rijden? Qua verzekering zou ik dan moeten kijken hoe dat allemaal werkt, maar daar wil ik dan niet te veel werk van maken.

Dat is juist onwijs leuk met een cross auto op een boerenterrein!! :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 21:31

Houd er dan wel rekening mee dat hele piepschuim stellage's dan niet gaan lukken.. Ik ben best creatief en kan aan heel veel spullen komen, maar zoveel moeite steek ik er liever niet in.
Dan zou het dus bij de wat kleinere opdrachten blijven. Zoals die wateropdracht gaat best als je een auto met dakraam weet te scoren, maar zo'n stopmuur is wel weer het andere uiterste.

En hier zaten ze bij de ANWB ook mee, ze hebben gewoon de mogelijkheid en de middelen niet om dat allemaal op te bouwen. Dus dan zouden we het ook bij pionnen met tennisballen etc. moeten houden. En daar betaal ik dus helemaal geen 150€ pp. voor.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:40

Heb je BNN nog gemaild vandaag? Ik weet niet van wie de spullen zijn op hun terrein, maar het is toch zonde als ze als het programma afgelopen is maar ergens staan te verstoffen. O:) Misschien kun je dus via BNN in contact komen met degene die daar alle parcoursen en opdrachten verzorgt?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 21:43

Sorry, die gooi ik nu direct de deur uit! Had de hele middag twee oppaskindjes lopen, dus het is er even bij ingeschoten.
Maar dat is inderdaad nog niet eens zo raar gedacht! Hopelijk kan ik daar een wat schappelijkere prijs uithalen :=

Edit: Verstuurd :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:55

Ik denk ook niet dat die gote dingen van belang zijn, pilonnen zijn prima! Desnoods hindernisbalken oid. neerleggen.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 23:34

Ik denk dat je al een heel pittig parcours kan maken met hele simpele spullen waar de meeste mensen die in de paarden zitten zo aan kunnen komen.

Met hooi/ stropakjes kan je al heel veel doen, pilonnen, stukken zeildoek, dat soort dingen... het hoeft niet allemaal zo groots en ingewikkeld te zijn.

Vergeet niet dat ze bij het programma ook materialen gebruiken die een goed zichtbare schade opleveren aan de auto's en spectaculaire effecten geven op camera, zodat ze dingen goed zichtbaar kunnen maken, ook voor de camera. Het moet wel spektakel opleveren immers. Gewoon voor de "lol" hoeft het niet zo (visueel) spectaculair te zijn, het gaat immers meer om de lol en een stukje om te oefenen, de boodschap.

En zij hebben de financiele middelen om bepaalde trucs/ oefeningen te doen. Dat hebben wij niet, dus moeten we het hoe dan ook met minder doen. En dat is volgens mij prima mogelijk met een beetje knutselen.

Ik vind het ook geen probleem om op een boeren terrein aan de gang te gaan op eigen verantwoording. En ik ben ook best bereid materialen mee te brengen wanneer nodig, zoals zeildoeken en als het in een Fordje Ka past (en ik er makkelijk aan kan komen) andere materialen.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 00:30

O zooi genoeg hier thuis, trailer/aanhanger achter de auto en gaan.
Maar goed, zal na het weekend even alles uitzoeken en op een rijtje zetten. En ik hoop dat BNN een beetje snel terug mailt, dan kan ik op basis van die tips even weer verder.

Ik ga iig mijn uiterste best doen om alles geregeld te krijgen zodat jullie een leuke dag gaan hebben. :)

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 11:33

Misschien ook leuk om het te laten filmen en fotografen door 2 bokkers, en daarna het als een soort van programma in elkaar flansen! :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 11:37

Film en camera wordt sowieso geregeld! :D

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 11:47

vergeet jullie filmpje niet op bokt te zetten, wij willen ook lachen :')

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 12:27

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 13:12

Ik heb hem opgeslagen, dankje! :)
Na het weekend pluis ik even alles uit, druk druk druk weekend.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 21:39

Mijn max is 50-75 euro inderdaad. Ruim 100 is me echt teveel. :P

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 14:20

50 -75 euro is ook de max voor mij.
En ik wil niet onverzekerd op een crossterrein rondscheuren.
Maar met hooibalen etc lijkt mij prima hoor. Dan maar iets minder spetterende beelden.
En misschien kunnen we zelf wat oefeningen bedenken. Dit weekend heb ik 'boterham met kaas eten op de snelweg" uitgeprobeerd, misschien is dat wat als een test.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:54

Rondscheuren? Zelfs de proeven op tv zijn vaak maar max.met 60. Ja, het driften vast niet :') Ik denk ook niet dat we dat gaan doen :D

Is dat een test? Daar is toch niets moeilijks aan? :P Ik kan iig prima met 1 hand mijn brood opeten.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 16:00

Van brood met hagelslag kan ik me nog voorstellen dat het een test is (knoeien niet toegestaan), maar kaas? :D