Cindeeh schreef:Mijn bakcreatie(deel 1) staat in de oven Sebas heb jij een oven?Ja heeft ie, maar waarvoor/hoe lang heb je hem nodig?
Paisano schreef:Cindeeh schreef:Mijn bakcreatie(deel 1) staat in de oven Sebas heb jij een oven?Ja heeft ie, maar waarvoor/hoe lang heb je hem nodig? Ietd opwarmen
Paisano schreef:Cindeeh schreef:Mijn bakcreatie(deel 1) staat in de oven Sebas heb jij een oven?Ja heeft ie, maar waarvoor/hoe lang heb je hem nodig? 9 maanden
Cindeeh schreef:Paisano schreef:Ja heeft ie, maar waarvoor/hoe lang heb je hem nodig? Ietd opwarmen Hahahahha. Nee max 10 min.Natasja
Kan iedereen zo veel mogelijk foto's en filmpjes maken van de reis zelf? (op de meet maken we toch ook foto's natuurlijk)Ik ben er iets mee van plan!
milatje schreef:Nou bij Cin en poenie in de auto Oeeeeh. Yasmila, zullen we half 3 bij mij doen? Ik ben niet de snelste, en we moeten toch nog Floris ophalen enzo.
masauri schreef:Kan iedereen zo veel mogelijk foto's en filmpjes maken van de reis zelf? (op de meet maken we toch ook foto's natuurlijk)Ik ben er iets mee van plan!Dat wordt lastig
Paisano schreef:masauri schreef:Kan iedereen zo veel mogelijk foto's en filmpjes maken van de reis zelf? (op de meet maken we toch ook foto's natuurlijk)Ik ben er iets mee van plan!Dat wordt lastig jij kan pre-party foto's maken! En pas je onderschrift is aan!
masauri schreef:Ik heb wel een leuk cadeautje gevonden vind ik, zou het zelf ook wel willen krijgen Een date Yvan bon!
_Natasja_ schreef:masauri schreef:Ik heb wel een leuk cadeautje gevonden vind ik, zou het zelf ook wel willen krijgen Een date Yvan bon!Eurm, woulnd't be sutch a bad idea... if it was for a girl...
Haha ja en aangezien we dobbelen weet je dat niet zeker. Je dalijk ineens met lennaert of arie op stap
ik kijk het nog even aan. Ben niet meer misselijk enzo maar darmen zijn nog goed van slag en voel mij heel zwak.Zometeen zootje van gisternacht opruimen. Hopelijk overleef ik dat zonder dat het opnieuw feest is..daarna een hete douche en dik inpakken in dekens want heb het constant ijskoud.