Ik weet nog steeds niet tot hoelaat ik de avond ervoor moet oppassen dus weet helaas nog niet of ik mee kan. @Karina Met mij zou je iig niet mee kunnen rijden. Heb 1,5paards trailer.
Mijn voet is ook nog steeds niet goed, dus ik mag nog steeds niet paardrijden. Op welk termijn zouden jullie een nieuwe rit willen plannen? Dit najaar/winter nog of wachten tot het voorjaar?
Mijn voorkeur gaat uit naar het voorjaar. Dan is het vrachtwagentje gemaakt en mn tweede paard ook doorgereden dus kan ik samen met mn rijmaatje komen.
Ik doe mee aan de sinterklaaswedstrijd van het Ruyterhuys & moet hiervoor zoveel mogelijk likes verzamelen voor mijn gedicht, willen jullie mij ajb helpen door mijn gedicht te likken?
Wij gaan meestal bij Amerongen/Leersum/Elst het bos in. Maakt voor mij niet uit. Hangt ervan af wat degene willen die mee willen gaan. Ik wil voor een normale rit van een km of 15 gaan. 2 uur is wel de uiterste tijd wat mij betreft. Aan het eind van de dag koelt het meestal wel flink af.
Ik ga bij Veenendaal het bos in, voor mij zou de parkeerplaats bij Prattenburg een handige "ontmoetingsplek" zijn, maar dat is voor jou misschien weer aan de andere kant? Max. 2 uur vind ik prima, m'n paardje zit erg dik in z'n wintervacht dus heeft het al snel erg warm (kan op dit moment even niet te lang / hard rijden)