Dat zeg ik toch niet. Ik zei, ik vraag vandaag of morgen of mama nog mee wilt, ik verwacht van wel maar mss ook niet Maar zo te horen.kan ik beter niet meegaan
Sorry.. Mijn schuld.. Moet niet alles zo persoonlijk opvatten.. Ben.super sjaggie ofzo, iig iets wt niet leuk is en dat reageer ik op jullie af, moet ik niet doen
Nee niet jou schuld, als robin dat niet van dr ouders mag, mag het toch niet? Jullie hebben toch ook wel dingen waar je ouders bij zeggen dat je 't niet mag.
Volgens mij heb je dr op meer controle dan ernaast, als ie dr dan tussen uit peert, zit je er altijd nog op. Is bij mennen ook zo.
En mss heb ik er wel geen zin in, omdat iedereen alleen maar loopt te zeiken op mij dat ik dit niet mag en dat niet mag en zus en zo Dat is nou eenmaal zo, kan ik ook niks aan veranderen..
Zo is het iedere keer iets. Vind je het dan gek? We spreken iets af en telkens is er weer iets wat niet kan oid. Nu hebben we afgesproken om gezellig naar bankven te lopen wat maar één pad is en daar heb je geen zin in.
Je moet en zou ook perse rijden hé? Ooit gehoord van lol met je knol? Ik ben het eens met Britt, we hebben niet de pik op jou ofzo, maa je bent wel de enige die overal een problewm van maakt.
Robin, anders ga je toch ook gewoon zonder paard? Ook gezellig toch
Robin_Rikkie
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-13 16:33
Ik maak lol met men knol, alleen een andere manier als jullie, ik heb een paard waar ik op kan rijden dus dan doe ik dat. wandelen doe ik met Rikkie. maar oke. Ik ga me niet meer verantwoorden
Ik wil best vragen of ik Rikkie mee mag nemen maar die heeft echt in zijn 18 jaar nog nooit in een trailer gestaan en hij zal er ook niet rustig op staan + hij heeft geen conditie