Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zou het wel erg gezellig vinden
Citaat:Meeting bij Geert Marijke en Lieke
16 juni
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Karen, MissBay, Jitske, Sannnn, Jantine, Sim, itsmexx, BuenaVista, Weule, Noor, Margreet, Joki (19 personen)
Voorgerecht :
- Verschillende stokbroodjes met knoflooksaus en kruidenboter ( Jantine)
- Zalm en ham wraps (Anke)
Hoofdgerecht :
- Fruitsalade (Noor)
Toetje :
- Missbay
Drinken, sim
Noor neemt wijn mee, muti rijdt(toch muti)
Snaaigoed :
- Cupcakes (mendy)
- Monchou taart (Marijke)
- Noten en aanverwant vreetwerk (Noor)
Joki schreef:Citaat:Meeting bij Geert Marijke en Lieke
16 juni
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Karen, MissBay, Jitske, Sannnn, Jantine, Sim, itsmexx, BuenaVista, Weule, Noor, Margreet, Joki, Horsemaniac (20 personen)
Voorgerecht :
- Verschillende stokbroodjes met knoflooksaus en kruidenboter ( Jantine)
- Zalm en ham wraps (Anke)
Hoofdgerecht :
- Fruitsalade (Noor)
Toetje :
- Missbay
- griesmeel pudding met rode saus (Horsemaniac)
Drinken, sim
Noor neemt wijn mee, muti rijdt(toch muti)
fruitdrank (Horsemaniac)
Snaaigoed :
- Cupcakes (mendy)
- Monchou taart (Marijke)
- Noten en aanverwant vreetwerk (Noor)
- chips (Horsemaniac)
- toastjes met filet american/ brie/ eiersalade (borrelhapje vooraf? van horsemaniac)
bvw schreef:muts_marijke schreef:je bent welkom hoor Annevolgens mij kennen de meeste je wel van die uitslagenlijsten waar jij altijd boven aan staat
Frustrerend he![]()
en een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lief paard
bedankt dat ik erbij mag zijn!!!
ik al me SGW Vinkega inhouden... dan ga ik safe rondrijden in de L... dus denk niet dat je me dan bovenaan zult vinden... maar ach wie weet... als we lekker rijden en het is onze dag...
saledes, drinken, vlees, snoepjes, chipjes enz... of begreep ik goed dat iedereen zelf vlees mee neemt! ik wil alles wel delen hoor (wat betreft eten dan he
)

Naar mijn weten hebben we dan iig niets staan! En het lijkt mij wel wee gezellig, ook omdat ik nu niet meer/nog niet zo actief ben met crossen.
En dat voor een rasechte fries.
weule schreef:Komen er steeds meer en nog weer een nieuweling voor mij, Anne/horsenaniac.
heb vroeger ooit met de pony's in de kuil (gieten, drenthe) gereden maar dat was niet echt doordacht trainen, maar gewoon mee doen hahahahah... maar ik vind het wel erg gezellig en ben er op uitnodiging bij gekomen
ben nu min of meer verslaafd geworden aan de SGW
bedankt haha
je mag me alles vragen hoor!!! als je me beter wil leren kennen