Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicole schreef:Kasmir schreef:Hou toch op.... Eerst komende meeting is namelijk op het strand met Special dat 1 brok energie en hengst isHaha zou het niet te hard zeggen Nicole, voor je het weet ben je de volgende fotomeeting aan het zandhappen met 10 fotografen met hun camera in de aanslag+ 6 fotografen
Movement schreef:Ik vraag me toch altijd af waarom struisvogels dat doen. Voor eten of zo?
Nicole schreef:Movement schreef:Ik vraag me toch altijd af waarom struisvogels dat doen. Voor eten of zo?
Het is een fabeltje dat struisvogels hun kop in het zand steken.
Waarschijnlijk is het verhaal onstaan, omdat een broedende struisvogel de gewoonte heeft om bij gevaar zijn nek plat op de grond uit te strekken. Op die manier valt hij tussen het struikgewas niet op, maar op een kale zandvlakte biedt het niet veel bescherming.
LisaDijk schreef:Breng je stem nogmaals uit op de twee dierentuinen waar het meest op is gestemd, naar welke dierentuin ga jij het liefst?
Diergaarde Blijdorp:
-LisaDijk
-Soophia
-kgambler
-xNavatu
-Bagheera_206
-Floor_x
-Daisyree
-Rianne
-Lieke123
Safaripark Beekse Bergen:
-LisaDijk
-Yvettee
-Marianne
-Plonie My Little P
-Movement
-Veronique
-Floor
-Lara
-Lieke123
LisaDijk schreef:Breng je stem nogmaals uit op de twee dierentuinen waar het meest op is gestemd, naar welke dierentuin ga jij het liefst?
Diergaarde Blijdorp:
-LisaDijk
-Soophia
-kgambler
-xNavatu
-Bagheera_206
-Floor_x
-Daisyree
-Rianne
-Lieke123
-Ivonka
-LisaDijk
-Yvettee
-Marianne
-Plonie My Little P
-Movement
-Veronique
-Floor
-Lara
-Lieke123
-Ivonka
Diergaarde Blijdorp:
-LisaDijk
-Soophia
-kgambler
-xNavatu
-Bagheera_206
-Floor_x
-Daisyree
-Rianne
-Lieke123
-Ivonka
-Nicole
-LisaDijk
-Yvettee
-Marianne
-Plonie My Little P
-Movement
-Veronique
-Floor
-Lara
-Lieke123
-Ivonka
-Nicole
Diergaarde Blijdorp:
-LisaDijk
-Soophia
-kgambler
-xNavatu
-Bagheera_206
-Floor_x
-Daisyree
-Rianne
-Lieke123
-Ivonka
-Nicole