Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jiehaaa schreef:laetitia schreef:Mag je je ook aanmelden als je al bezet bent, maar gewoon zin hebt in een leuk feestje??
Ja natuurlijk, je hebt toch wel gechat op B&B, of minstens in een van de topics met zowel Tweakers en Bokkers mee gekletst?
Lente schreef:Waarom niet TM? Zijn leuke jongens hoor
milou123 schreef:takkie_muis schreef:Ik durf niet te gaan datenop BiksenBytes , succes ladies
Het is echt leuk hoor. En wij zijn er om je te beschermen als het moet.![]()
aBtw, als er nog handen nodig zijn om te helpen ergens, PB maar.
jiehaaa schreef:takkie_muis schreef:Ik durf niet te gaan datenop BiksenBytes , succes ladies
Dan kom je gewoon vlees eten.
Siamsmeesje schreef:Ene kant lijkt het me wel wat, andere kant zou ik niet weten wat ik daar moet doen als ik de gemiddelde leeftijd zie. Voel me haast een oud als ik naar de lijst kijk![]()
![]()
Bovendien wilde niemand al chatten, hoewel ik via pb hier op bokt een paar aardige mailtjes heb gekregen van ManiacsHouse. Maar ik ben bang dat m'n laatste mailtje hem misschien gillend heeft weggejaagd
En nee.... Er was helemaal niets bijzonders aan, ik wilde alleen dezelfde dingen weten die hij van mij wilde weten (en mag weten)
Undefined schreef:Ik ben ook een soort van bezet, dat is nog niet helemaal duidelijk op dit momentMaar het lijkt me sowieso wel gezellig om te komen.
edit: misschien handig om de aanmeldlijst in de OP te doen?
arankeng schreef:Ik wil ook wel naar de meating.... Maarja ik ken geen hond hierEn dan moet ik ook nog vanuit het verlate westfriesland naar gelderland zonder OV of auto....
Have fun
HTM schreef:arankeng schreef:Ik wil ook wel naar de meating.... Maarja ik ken geen hond hierEn dan moet ik ook nog vanuit het verlate westfriesland naar gelderland zonder OV of auto....
Have fun
Volgens mij komen er meer mensen uit friesland.
Moet haast wel mogelijk zijn om met iemand mee te rijden
Kan via dit ook gewoon achter de aanmelding van iemand neerzetten of je mee mag rijden.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... hd1E#gid=0
En dan even mail of iets uitwisselen en echt afspreken.
Heb ik ook gedaan.
milou123 schreef:Ze zijn gewoon een beetje schuchter, arme zielen.
Maar kom gewoon. Altijd leuk.Leeftijd maakt mij geen bal uit, de meeste (goede) vrienden van mij hadden m'n moeder kunnen zijn.