ZusJacobs schreef:Bix schreef:Sorry dat ik niet meekon luitjes!De schrik zat er hier even goed in... Vanmiddag even lekker kunnen ontspannen. Rondje weggeweest met de sulky. Had hem overigens bijna verkocht vandaag. Had een gave vierwieler gezien, die ik a.s. dinsdag kon gaan bekijken en evt. kopen. Echter al voor m'n neus verkocht...
Maar vind het stiekem niet erg hoor. Vind m'n HCA'tje toch wel erg fijnAlleen is Bartje soms best pittig. Ik denk dat ik me op een vierwieler, met iemand naast me, soms wel eens prettiger zou voelen. Hebben jullie dat ook?
Maakt echt niet uit hoor, ik begrijp heel goed dat de schrik er in zit..
De pony's hebben afgelopen donderdag nog 3 uur gelopen (veeel galop, zoals Moonfight wel weer) en wist dus niet zeker of ze vandaag er nog wel zin in zouden hebben 1,5 uur heen, de rit zelf van een 1 en 1,5 uur terug te moeten lopen.. (uiteindelijk van 12.15 tot 13.00 gelopen tot 13.20 pauze en daarna geen pauze meer tot 17.30 ongeveer gelopen met na de testrit nog een flinke ronde over de tankbaan in galop.. en stoppen ho maar!) maar tegendeel bleek waar, ik heb ze nog nooit zo heftig gezien (ze waren echt elkaar aan het opfokken!).
Haha! We hebben inderdaad lekker doorgereden donderdag!