Zowel Sjol als Toobs staan erachter zag ik net. Kan er geen 2 meenemen.
Volgens de laatste lijst staat alleen de Fjord erop? Pagina 8.
estella81
Geplaatst: 13-02-13 00:09
Ollie1 schreef:
@valliantS, ik stel mensen vaak teleur , Ik zou best wel gave menfoto's op het strand willen maken.
Volgens mij kan je met paard en wagen op t strand vanaf het tweede slag.. Loopt toch zo'n geasfalteerde vlakke heuvel achter t restaurant langs?
Rumpleteaser
Geplaatst: 18-02-13 16:40
Dames, ik meld me bij deze helaas af.
Het weekend na deze shoot heb ik namelijk een belangrijke wedstrijd staan. Dan wil ik liever niet de week ervoor met paardlief over het strand crossen. Het is me vaker overkomen, dat hij zich vlak voor een wedstrijd net ff verstapt....
Wel heel erg veel plezier!
Erna_
Geplaatst: 18-02-13 19:40
Jammer, maar ik begrijp je wel
Ollie1
Geplaatst: 18-02-13 20:04
Even een vraagje aan de fotografen die er afgelopen zondag ook bij waren...vinden jullie het heel erg dat ik me ook op deze lijst laat staan? Ik hoop dan op een zonnetje zodat het toch weer andere foto's worden...het is voor mij een thuiswedstrijd... :
Ik vind het vreselijk.... Nee hoor grapje, ik vind het juist hartstikke leuk Zeker ook omdat ik een beetje baal dat zoveel foto's van de ochtendgroep zo grauw zijn door de mist. Je neemt toch wel weer je hond mee hè?
Ollie1
Geplaatst: 18-02-13 21:37
@Erna, ik denk dat Layka het niet erg vindt om weer mee te gaan ...maar ik zal het voor de zekerheid nog even aan haar vragen ... ze was er namelijk best moe van geworden van al dat geren achter ons aan
Ik heb er echt veel zin in hoop ook dat het een beetje lekker weer word en anders ga ik maar kou lijden heb een nieuw blousje die ik aan wil! en als ik het zadel niet mee krijg gaan we gewoon zonder zadel over het strand!
Ja iets warmer zou wel fijn zijn. Uit de vorige meeting op deze locatie zijn trouwens hele mooie foto's gekomen ondanks het mindere weer.
Erna_
Geplaatst: 25-02-13 13:42
Bedoel je die naar Ouddorp was verplaatst? Daar was het inderdaad flink mistig, vooral in de ochtend. Niettemin hebben we allemaal mooie foto's kunnen maken. Een aantal daarvan hebben ook in 'uitgelicht' gestaan, vandaag staat toevallig de fries Eros op de voorpagina
Seasons
Geplaatst: 25-02-13 15:38
Ik heb er ook zin in! Die van mij is nu lekker spiertjes aan het kweken voor de meeting. Ik weet alleen nog niet welk hoofdstel ik bij hem om moet doen...