Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik eet veel. Alleen eet ik ab-so-luut geen vis. En ik ben ook niet wild van kazige gerechten. Een beetje op pizza of pasta vind ik niet zo erg.., maar echt blokjes kaas en kaassauzen ben ik niet wild van..
dan is er gewoon voor ieder wat wils..
hahaha... Neehoor, dat valt dan ook wel weer mee
. Alleen jus d'orange kan ik echt niet hebben, daar krijg ik verschrikkelijk het zuur van.AmyII schreef:Oeh! Eten..![]()
. Ik eet veel. Alleen eet ik ab-so-luut geen vis. En ik ben ook niet wild van kazige gerechten. Een beetje op pizza of pasta vind ik niet zo erg.., maar echt blokjes kaas en kaassauzen ben ik niet wild van..
Maar als het in buffetvorm is zal het wel goedkomendan is er gewoon voor ieder wat wils..
Qua drinken ben ik niet zo moeilijk: water, fris of bierhahaha... Neehoor, dat valt dan ook wel weer mee
. Alleen jus d'orange kan ik echt niet hebben, daar krijg ik verschrikkelijk het zuur van.
Anita, zullen we samen rijden? Ik geloof dat er nog een bokker vanuit deze regio ging, ik geloof Zaanstad ofzo? Zullen we dan met zijn drieën? Lijkt me super gezellig!
vanmorgen ook weer, ik liet niet eens een boer en toch zat mijn ontbijt weer terug in mijn mond..

AmyII schreef:GV, ik krijg van haast alles het zuur..vanmorgen ook weer, ik liet niet eens een boer en toch zat mijn ontbijt weer terug in mijn mond..
Anyway, andere drankjes... Ja, ik bekijk het per dag soms kan ik niets hebben en als ik dan wat te doen heb neem ik heeeeeel snel 3 pilletjes in, als ik niks te doen heb eet/ drink ik vrijwel niets..
Tomatensoep (in alle vormen) is een kriem, tomaten sowiezo ook eigenlijk.. Het is soms wel jammer, soms negeer ik het zuur gewoon, moet ik alleen af en toe even flink slikken zegmaar
Gezellig, dan rijden we met zijn drietjes Anita en Sparretje, wie rijd?![]()
En perenijsjes moeten er zeker zijn
)AmyII schreef:Een WLS? Wat is da? (Nee dus)
Ik ben er wel eens mee naar mijn huisarts geweest, die zei: 'kom over een paar weken terug, gaan we kijken of je er nog last van hebt.' Toen had ik zo iets van upyours zegmaar, dus ben gelijk naar de alotheek gegaan. Daar kan je losecosan kopen, dat zijn maagzuurremmers (tabletten) en ze werken echt supergoed! Maar ik neem ze alleen in als ik naar iets belangrijks moet of iets heel leuks te doen heb. Dagen dat ik dus echt geeeeeeen zuur wil.
Cola kan ik heel goed hebben, tenzij ik al zuur heb, maar dan is alles teveel..