Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:okee, kunnen we niet al het reisgeld bij elkaar doen en dan delen door.. zodat iedereen even veel betaald?
en dan de mensen die weinig geld hebben dat die wat minder betalen?
KirstenVosje schreef:MarlindeRooz schreef:okee, kunnen we niet al het reisgeld bij elkaar doen en dan delen door.. zodat iedereen even veel betaald?
en dan de mensen die weinig geld hebben dat die wat minder betalen?
Sorry, maar ik regel ook al drinken en snoepgoed en eten enzo.. Dan kunnen we dat net zo goed ook met z'n allen verdelen, dat iedereen wat snoep meeneemt..
KirstenVosje schreef:Omdat ik het vanzelfsprekend vind dat als ik een feest geef dat ik dan niet andere mensen laat opdraaien voor de kosten van het eten enzo. Ik ben immers 'gastvrouw'. Maar als ik reiskosten moet gaan betalen vind ik ook dat we het eten moeten delen..
Nadineex schreef:Nee ik bedoel meer, je nodigt mensen bij je uit, maar dan mogen hun lekker hun eigen eten betalen, dat bedoel ik meer.. dat vind ik gewoon een beetje raar (heb ik zelf nog nooit meegemaakt), maar er word gezegd dat dat tegenwoordig niet meer zo is dussss.
__Lauraa schreef:Dingen die gekocht moeten worden, zet je naam er achter als je daar voor gaat zorgen!
- 4 zakken chips (verschillende smaken) -
- 2 flessen cola - Marlinde
- 2 flessen fanta -
- 4 pakken chocolademelk - Laura
- 2 bussen slagroom -
- 2 zakken pepernoten (gewoon en chocolade) -
- 1 zak japanse mix -
- 4 stokbroden -
- kaas -
- komkommer -
- tomaten -
- 2 pakken dubbel fris -
Zo moet iedereen wat meenemen, er zijn 12 dingen en 12 mensen. Fenne mag van mij iets heel goedkoops doen ivm reiskosten.
We beginnen met een kop warme chocolademelk met slagroom en pepernoten.
Tussen de middag broodjes gezond.
Daarna drinken en lekkernijen zoals chips enzo.
Mij lijkt van 11 tot 16 een mooie tijd, dan is het voor de treinreizigers goed te doen.