Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een leuke kleurtjes allemaal zeg! ik heb alles gewoon in zwart... voel me bijna zaai
ik had de HCA ook graag in een felle kleur willen hebben maar ik kon niet langer wachten en heb toen het show model mee genomen... om die nog te laten spuiten duurde me te lang
hihihi....
Marty heeft al weken niet voor de wagen gelopen ivm het weer en drukte op mijn werk
Hij vindt het vast lollig, maar wil niet dat hij er last van krijgt
Niekje51 schreef:De teller staat op 12 aanspanningen tot nu toe, als iedereen komt.
Het is een beetje nat in het bos, dus morgen niet met de koets de testrit, maar met de fiets en hond dr naast. Zou eigenlijk onder het zadel gaan, maar vandaag een 'nood' evacuatie gedaan, pony staat bij de Rijn en die kwam wel erg hoog, dus even uit logeren bij mn paard. Morgen dus een dagje rust in de tent en niet rijden. Wel gezellig de dames weer in 1 weiland.
@Suzanne: Zou leuk zijn als je meerijdt, het wordt geen marathon, maar Marty moet er ook plezier aan beleven uiteraard
Iedereen nog steeds helemaal enthousiast, pony's dr klaar voor en rit in de agenda's? Ik stuur de deelnemers volgende week allemaal een uitnodiging via PB met alle details. Tot de 13e!!
Zin aaaaan
Ik ga daar namelijk altijd de heide op, dat is voor mij de kortste route, geen idee hoe ik er nu kan komen zonder een uur langer onderweg te moeten zijn..
Vanmiddag even een rondje daar gereden om te zien hoe het nou precies zat met de route vanaf de achterkant van de heide om bij het startpunt te komen voor de combinaties die per koets komen en morgen ontvangen jullie allemaal een berichtje waar alles in staat. Adres, tijd, etc etc. Tot volgende week allemaal! Niekje51 schreef:JepVanmiddag even een rondje daar gereden om te zien hoe het nou precies zat met de route vanaf de achterkant van de heide om bij het startpunt te komen voor de combinaties die per koets komen en morgen ontvangen jullie allemaal een berichtje waar alles in staat. Adres, tijd, etc etc. Tot volgende week allemaal!