Sorry meiden maar ik moet me toch ook afmelden. Baal er echt heel erg van maar heb ik rekening in huis gekregen van de auto die betaald moet worden. Had ik verteld dat ik mijn band kapot had? Nou die hebben we dus laten repareren en dat is een beetje duurder geworden dan gehoopt. Ik kan dus ook helaas niet meer mee.
Zijn de exacte kosten al bekend..? Heb net een verhuizing achter de rug (nou ja.. zit er nog in) en verwacht nog een DA-rekening plus ik moet nog een winterdeken hebben dus ik ben een beetje selectief in mijn uitgaven @ the moment
nee de exacte kosten zijn nog niet bekend, maar zoals ik al aangaf zal dat echt niet meer worden dan 15,-p.p vlees is €5,- per persoon dat staat vast en dan zal er nog wat salades bij moeten komen en wat stokbroden, kruidenboter, eventuele sausjes?? wat champignons, paprika's misschien als we dat delen door het aantal personen dat we zelfs wel op 10,- p.p. zitten. zit alleen nog met drinken, cola en sinas heb ik standaard in huis en bier ook nog wel en andere sterke dranken heb ik ook genoeg maar qua dubbelfris en dergelijk willen jullie dat zelf meenemen of moet ik dat ook in huis halen??
Ik denk dat het makkelijker is als mensen dat zelf meenemen.. Dan krijg je ook geen vraag naar dingen die je niet hebt of dat je met een heleboel blijft zitten