Er kunnen zoveel ongelukken op de piste voorkomen worden
DieL_Zor
Geplaatst: 04-11-12 01:01
Auww that hurts
Hihi altijd heel charming die gogglefaces
JAZZ4ff
Geplaatst: 04-11-12 11:04
Gisteren avond op de bank in slaap gevallen, werd snachts wakker met een pijnlijke onder rug. Mijn bed ingekropen en nu gelukkig weer wat beter. Ben blij dat ik 4 maanden geleden een nieuw bed kochte, electrisch bediende hoofd en voet einde met een NASA matras. Heeft me goed geholpen met mijn rug klachten. Vandaag maar niet naar Snowworld gegaan, lekker luieren in bed met mijn iPad.
Dat is vervelend Frans! Heb je vaker last van je rug?
JAZZ4ff
Geplaatst: 04-11-12 11:26
Mitch_Beauty schreef:
Dat is vervelend Frans! Heb je vaker last van je rug?
Ja, op wintersport doe ik het rustig de eerste dagen, off piste alleen powder en geen jumps, al hoe wel ik het niet kan laten om af en toe een jump te doen. Laatste wintersport in Whistler een heli jump gedaan van 10m. naar beneden, kicken!!! Geen last van mijn rug toen, ging de laatste dag mijn koffer tillen, beng, schoot het in mijn onder rug. Altijd een zwakke onder rug, gelukkig nooit erger geworden. Van de week geen gekke dingen doen dan komt Landgraaf niet in gevaar.
Handig die twee topics hihi Ik heb per ongeluk eens een gat in iemand zijn hoofd geboard..... We waren op een smal bospaadje, toen een vriend voor mij viel (hij lette niet goed op), en ik kwam net iets harder aan gezoefd.. Hij viel en ik draaide mn board om te remmen, maar helaas was de afstand iets te kort.. Gelukkig was het maar een kleine snee! Sindsdien draag ik altijd een helm. Ongeluk zit in een klein hoekje, we konden er beiden weinig aan doen...
Maaaaaar ik wil jullie alvast heel veel plezier wensen voor zaterdag! Hopelijk kan ik de volgende x wel mee
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-12 16:42
5 daagjes? Ik ga vanavond weer en vrijdag. :p
Maar... Misschien voelt Landgraaf net iets natuurlijker aan. Ik heb lang niet op sneeuw geboard.
Koud koud! Ik moet op mijn werk wel eens de vriezer in, is ongeveer min 35, niet cool
Oeeeeh niceee! Welke kleur zijn ze?
Jakizi
Geplaatst: 05-11-12 18:59
Gelukkig is het bij ons geen -35
We krijgen een hele foute o'neill legergroen grijstinten
En wel een vette jas donkerrood, baseball Jack . Maar kwaliteit nog beter dan voorgaande jaren dus iets minder kou lijden.
Het zal wel ff wennen zijn haha.
DieL_Zor
Geplaatst: 05-11-12 19:01
Ojaaa de nieuwe pakken
De jas is inderdaad echt wel heel tof! Maar ik had drbook n andere broek bij gekozen je valt op iig, maar dat doen die van nu ook Heb je nu de oranje of de groene?