Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien en aan Sani en Anoli overlaten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rayoow schreef:denk da je 15 ook wel mee kan nemen..
jonger gaat net iets te ver.
t is nie niks snachts in t bos
Inney schreef:We hebben hier wel veel bos, maar ik heb geen idee wat er mogelijk is.
Jammer dat het in oktober niet zou kunnen. Maart is al gelijk weer een half jaar verder. Maar wat niet kan, dat kan niet!
Peerke_ schreef:rayoow schreef:denk da je 15 ook wel mee kan nemen..
jonger gaat net iets te ver.
t is nie niks snachts in t bos
Nou ik heb laatst een mooie theorie gehoord :
In het bos is het savonds veiliger dan in de stad.
In het bos lopen echt geen mannen snachts rond die zoeken naar jonge meisjes, die er toch niet zijn
Bellatrix schreef:En eventueel de ouders iets laten ondertekenen? Ik zou niet weten wat er precies in moet staan maar het gaat om het idee.
Bijvoorbeeld de tocht lopen mag zonder toestemming vanaf 16 en dan iedereen tussen de 12 en 16 (jonger dan 12 sowieso niet) moet met een toestemmingsformulier komen waarop iets staat als 'hierbij geef ik 'naam kind' toestemming om met de spooktocht mee te lopen en stel mij verantwoordelijk' ofzoiets.Of is zoiets dan nog niet bindend?
Especial schreef:Inney schreef:We hebben hier wel veel bos, maar ik heb geen idee wat er mogelijk is.
Jammer dat het in oktober niet zou kunnen. Maart is al gelijk weer een half jaar verder. Maar wat niet kan, dat kan niet!
Ja vind het ook aardig lang![]()
Had zelf gedacht dat dit binnen 4-6 week toch wel te regelen is.
Maargoed het moet inderdaad wel een goede worden en niet alles even snel in elkaar gedraaid
Bellatrix schreef:En eventueel de ouders iets laten ondertekenen? Ik zou niet weten wat er precies in moet staan maar het gaat om het idee.
Bijvoorbeeld de tocht lopen mag zonder toestemming vanaf 16 en dan iedereen tussen de 12 en 16 (jonger dan 12 sowieso niet) moet met een toestemmingsformulier komen waarop iets staat als 'hierbij geef ik 'naam kind' toestemming om met de spooktocht mee te lopen en stel mij verantwoordelijk' ofzoiets.Of is zoiets dan nog niet bindend?
Anoli schreef:xAnnouk schreef:Ik ben 14 word in november 15 wil toch wel graag mee.
Ik snap dat je graag mee zou willen, maar ergens zal er een grens getrokken moeten worden.
Mijn keuze staat nog niet vast, maar ik kan geen garanties geven
Bellatrix schreef:Ik snap het hoor, het was maar een idee.