Rachel_Chap schreef:WE GAAN GEWOON LASERGAMEN, dat wil ik echt nog steeds een x doen dat wil ik ook een keer doen nog nooit gedaan dus k zal wel faaler nummer 1 zijn
jilinda schreef:Rachel_Chap schreef:WE GAAN GEWOON LASERGAMEN, dat wil ik echt nog steeds een x doen dat wil ik ook een keer doen nog nooit gedaan dus k zal wel faaler nummer 1 zijn Ik heb t ook nog nooit gedaan, dan falen we allebei
ik faal het hardst ik kan het echt niet, maaar wel in team n.net individueel, en dan wij als team tegen.mensen die we niet kennn
Ik schiet altijd teamleden neer, ik heb zo'n schrikreflex dat als ik ook maar iemand zie ik gelijk in het wilde weg begin te schieten
Greek schreef:Ik schiet altijd teamleden neer, ik heb zo'n schrikreflex dat als ik ook maar iemand zie ik gelijk in het wilde weg begin te schieten
Heey maar zullen we met meeten gewoon eerst zonder logeren doen? Gewoon gezellig dagje, aangezien logeren niet gaat lukken de komende tijd.En dan daarna een keertje wel logeren voor de mensen die willen
Greek schreef:En dan daarna een keertje wel logeren voor de mensen die willen als iedereen elkaar mag hahahah