Ik kan eventueel wel mensen oppikken die in de buurt wonen maar waarvoor het te ver is om te lopen/fietsen. Van de fotografen dan. Een paard past helaas niet in mijn Twingo
Heb je geen trekhaak Amanda Binden we daar de touwtjes aan
Attitude
Geplaatst: 09-08-12 21:22
xDenies schreef:
Ik heb even google maps er bij gepakt Vind t opzich niet erg. Maar, een uur heen. Dan zeker 2 uur als t niet langer is bezig, en dan nog een uur terug..
Toch wel heftig xD
Huh, je komt toch bij de Ikea vandaan?
Wendy1978
Geplaatst: 09-08-12 21:22
Clarabos bedoel je kim?
Das idd dichterbij
Maar of het mooier is weet ik niet eerlijk gezegd
Ga van de week is ff oefenen met stukje fietsen met paard Wellicht werkt dat ook
ik wil graag in de niet galoppeer groep Want wij gaan voor de stand en portret foto's Wij kunnen nl niet iets bijzonders ohz
Ik wil er eventueel wel op als ik achter jou aan zou kunnen rijden maar er naast vind ik net zo prima Misschien beter zelfs, hoef ik m'n zadel niet mee te nemen Wil er misschien wel even opzitten voor een leuke portretfoto maar daar hoef ik m'n zadel niet perse voor mee te nemen.. Iets om over na te denken dus
Ik heb even google maps er bij gepakt Vind t opzich niet erg. Maar, een uur heen. Dan zeker 2 uur als t niet langer is bezig, en dan nog een uur terug..
Toch wel heftig xD
Huh, je komt toch bij de Ikea vandaan?
Ja, en het is een uur lopen
MandyR_
Geplaatst: 09-08-12 23:12
MandyR_ schreef:
Hey! Ik kom hier via Erna terecht, ik ben benieuwd of er nog een fotograaf bij kan? Mij lijkt het heel leuk om een keer een fotomeeting mee te maken .
He Nies jij ook hier? Haha
Heb hier nou nog niet echt antwoord op gehad behalve van Erna
_sjors_
Geplaatst: 09-08-12 23:30
Wat mij betreft ben je welkom MandyR_!
Mallow schreef:
Als jullie nou zelf een lijstje maken wat jullie graag zouden willen
Portret - Mallow -Wendy1978 -_sjors_ -
Portret en "actie foto's" - Faringo -_aurora_ - -
Parkeerplaats bij de golfbaan weet ik trouwens ook te vinden .
Had stiekum toch gehoopt op de 2de, maar de 26ste kan ook. Heeft Storm gelijk een mooie vuurdoop een dag naar zijn verhuizing. Ik ga ook nog even op zoek naar iemand die eventueel met mij mee kan fietsen en dan kan helpen met aandacht trekken van de paarden of het vasthouden van eventueel de schermen.