Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariettjj schreef:Is het de bedoeling dat je met een setje rijdt en je paard invlecht? Vinden de fotograven dat het mooist? Maakt het dan ook nog uit wat voor kleur (donker paard met bijv. donkerblauw of juist liever een felle kleur?).
Jullie zeggen het maar hoor
Nelson17 schreef:Ook ik vraag mij af wat fotograven leuk vinden bij Joep.
Ik kom sowieso met de sulky naar Johanna's hof. Daar zou ik hem eventueel kunnen aftuigen en zijn touwhalster/ hoofdstel / neckrope omdoen. Hij kan dan wat vd kunsten en hij kan dan loslopen misschien voor los ren foto's? Maar als fotograven het leuk vinden kan ik hem ook voor de sulky laten voor menfoto's ik vraag me af wat jullie graag willen? Ik kan hem namelijk niet per fotograaf optuigen en aftuigen haha
NathalietjeB schreef:Nelson17 schreef:Ook ik vraag mij af wat fotograven leuk vinden bij Joep.
Ik kom sowieso met de sulky naar Johanna's hof. Daar zou ik hem eventueel kunnen aftuigen en zijn touwhalster/ hoofdstel / neckrope omdoen. Hij kan dan wat vd kunsten en hij kan dan loslopen misschien voor los ren foto's? Maar als fotograven het leuk vinden kan ik hem ook voor de sulky laten voor menfoto's ik vraag me af wat jullie graag willen? Ik kan hem namelijk niet per fotograaf optuigen en aftuigen haha
voor de sulky vind ik wel apart![]()
en is een leuke afwisseling omdat er ook al een flink aantal onder t zadel zijn.
qua loslopen dat is echt iedere model voor zichzelf ik ben zelf niet van t losrennen aangezien ik al in aantal topics heb gezien dat paarden over touwtjes springen enzen wil eerlijk gezegd niet gaan zoeken in het o zo grote duin want dan is t zoeken als een naald in een hooi berg..
maar als jij zegt van me pony blijft bij mij dan is t wel goed maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.
inge wel fijn dat je pony momenteel goed loopt scheelt volgens mij wel een hele hoop stress
Laraax schreef:Je zal eerst voor iedereen portret doen, daarna tuigt iedereen op en word er gereden
ArGieVai schreef:is het in jou geval dan niet handiger om achteraf portretfoto's te maken?
Laraax schreef:Met een bezweet paard? Als ze terug wilt zal ze m toch weer optuigen..
ArGieVai schreef:is het in jou geval dan niet handiger om achteraf portretfoto's te maken?