1. Mandy (Megamutsj) Kan hele dag! 2. Samantha (S_en_Z) - kan hele dag 3. Mirka199 kan vrijdag en zaterdag avond. Moet zondag werken 4. Patty (barendshoeve) (geen voorkeur) Maar neem Mirka mee dus graag zaterdag! 5. Liesje (liesjecryos) -zaterdag vanaf 18:00 6. Michelle (sbnaamkwijt huhuhu) - kan hele dag
Zaterdag doen dan 16.30 verzamelen voor jaarbeurs? (is t makkelijkst denk ik) dan samen eten? (KFC, MC, ...?)
En dan 18:00 voor Jaarbeurs om Liesje op te vangen (tenzij ze eerder kan zijn?) en dan naar binnen?
Oh btw. Weet niemand van jullie nog bokkers/gekke vriendinnen om mee te sleuren?)
Ik hoor vanmiddag of de buurvrouw kan oppassen,want ik moet wel vanaf 17.00 uur oppas hebben invm melken van mijn man. Ik kan sowieso niet eerder dan 18.00 uur.
hey ladies, ik had echt graag meegewilt, ben gisteravond laat terug gekomen uit portugal (stage) en ikheb daar toch iets meer geld uitgegeven dan ik dacht (en dan ik had...) dus ik kan helaaas niet meer mee.. zo jammer...
Megamutsj
Geplaatst: 26-09-12 15:46
Jammer Brittie! Maybe next time
Zat op de site te kijken, je kunt bij de kamasutrastand ook verassings pakketten kopen voor hem en haar en bij de ingang krijg je kortingsbonnen hahaha! Zullen we ons wagen aan dit spannende pakket..
Er zijn drie mogelijkheden om tickets voor de KamaSutrA beurs te bemachtigen:
1 Online tickets kopen. Via het veilige online betalingssysteem kun je de tickets bestellen en direct afrekenen. Wanneer je kaarten koopt via onze website wordt er per bestelling € 1,60 extra aan verwerkingskosten in rekening gebracht. 2 Bij de Primera verkooppunten. Er zal een extra bedrag per kaart aan administratiekosten en/of servicekosten worden gerekend. 3 Tickets zijn ook te koop aan de kassa op de KamaSutrA beurs. Houd rekening dat er alleen met contant geld betaald kan worden.
Helaas kan mijn buurvrouw niet opletten ivm werk en mijn schoonzus gaat een weekend weg. Helaas moet ik me afmelden Bah ik had er gruwelijk veel zin in
Heeey meis! Cool! Plan is om half 5 voor de jaarbeurs te verzamelen, dan in de stad ergens wat eten en rond 6en de beurs in. Wie niet mee wil/kan eten kunnen we opwachten voor de ingang om 18:00.
Zou wel tof zijn als je mee gaat/kan! Tijd geleden dat ik je gesproken heb! (wat gaaf dat je ouwetje al Z2+winst is! Wie had dat ooit gedacht!)