Je moet het ook zo zien dat het portfolio materiaal is he ? Tenminste voor de meeste mensen die met dit soort dingen meedoen wel Dan heb ik ze er liever netjes in
Pheebs, mag ook in een andere kleur set hoor Als het maar bij elkaar passend is
Bedankt om de planning aan te passen, veel beter zo !
Ik ben daarnet nog eens even opzoek geweest naar paaltjes en touw. Ik heb nog 8 paaltjes gevonden en een touw (+/- 20 meter denk ik). Ik dacht dat iemand ook nog enkele paaltjes meenam en lint?
Ik heb gehoord dat er morgen in de namiddag wel plaatselijk buien kunnen zijn. Maar dat zeiden ze voor vandaag ook dacht ik en ik heb geen druppel gezien!
Mijn broer komt met mijn hond als model. Hij zal daar tegen kwart na 2 aanwezig zijn. Na de honden vertrekt hij ook terug. Beestje ksn het niet meer aan om zo lang op de poot te zijn.
Ik denk dat je best Nieuwe Kopen in Lommel ingeeft. Indien je gps dit niet vind kan je eens Sportveldenstaat 10 proberen, dan kom je aan het evenementencomplex uit en dan kan je nog even doorrijden naar Nieuwe Kopen.
Nieuwe Kopen is het verlengde van de Sportveldenstraat, dus eigenlijk doorrijden en een baan oversteken en dan ben je in Nieuwe Kopen denk ik, ben er zelf ook nog nooit geweest langs daar maar dit is wat ik terug vind op google maps.
Het is echt heel makkelijk te vinden Dat grote ronde (van boven dan) gebouw, is dat gebouw waar de mis was voor de overleden kinderen met die bus.. ( )
Heb net een pbgehad van TS, ze zegt dat we best allemaal naar se souverijn komen en als er dan iemand is die een betere dichtere plek weet daar nog heen te rijden. Als iedereen naar die andere plek komt zal ikdaar ook komen, maar kan dan iemand het dan aan TS laten weten? Want ik ga Shappa inladen en vertrekken