Had nog mijn vriend die mee kon eventueel. Laat maar weten of er nog een mannelijk model nodig is
evdpanne
Geplaatst: 02-06-12 21:10
Gaan we bepalen aan de hand van datumprikker, staat op deze pagina of eentje terug... Morgen komt een overzicht wat de beste mogelijkheden zijn tot nu toe...
Je hoeft niet perse met een man op de foto hoor... Maar denk wel leuk voor de fotografen als er ook mannen bij zijn weer is wat anders om portfolio mee te vullen . En natuurlijk twee modellen samen is ook leuk maar we zullen geen dingen vragen die niet kunnen... En je kan altijd aangeven wat wel en niet....
Natasja__
Geplaatst: 02-06-12 22:28
Jammer dat 15 juli nu bovenaan staat, dan kan ik niet... , 24 juni wel !
Hoe zat het nou qua kleding? Heb ik daar overheen gelezen, of is dat nog niet bekend?
Jammer dat de 15e nu bovenaan gaat, dan kan ik helaas ook niet. Ook wordt dat inmiddels al best kort dag..
Ik heb kledingmaat 36 ongeveer en schoen 41. Ik vind alleen zelf dat ik niet zo'n mooi lichaam heb voor korte jurkjes, mijn bovenbenen zijn nogal dik en gespierd haha
Bagheera_206
Geplaatst: 02-06-12 22:48
DewiRox schreef:
Ik hoef niet naakt haha
Geloof dat dat ook niet de insteek zal zijn van deze meeting. Haha!
Bagheera_206
Geplaatst: 02-06-12 22:48
DewiRox schreef:
Jammer dat de 15e nu bovenaan gaat, dan kan ik helaas ook niet. Ook wordt dat inmiddels al best kort dag..
En ik kan helaas beide dagen niet die op kop gaan.
DewiRox
Geplaatst: 02-06-12 22:51
Bagheera_206 schreef:
DewiRox schreef:
Ik hoef niet naakt haha
Zo'n idee had ik inderdaad ook al, maar zag mezelf al bij Hollands next topmodel staan.
Bagheera_206
Geplaatst: 02-06-12 22:53
DewiRox schreef:
Bagheera_206 schreef:
Zo'n idee had ik inderdaad ook al, maar zag mezelf al bij Hollands next topmodel staan.
Mijn nicht wil foto's van mn neefje in tijgerprint string dus daar moeten jullie je alvast op voorbereiden (net etentje gehad met familie en dr gingen aardig wat borrels door heen....).
DewiRox
Geplaatst: 02-06-12 22:56
Volgens mij zijn er hier wat misverstanden aan het ontstaan. Gelukkig ben ik geen next topmodel, moer er niet aan denken.
Oeps, zie net dat mijn profiel wel een vernieuwing kan hebben.
Bagheera_206
Geplaatst: 02-06-12 22:56
evdpanne schreef:
Mijn nicht wil foto's van mn neefje in tijgerprint string dus daar moeten jullie je alvast op voorbereiden (net etentje gehad met familie en dr gingen aardig wat borrels door heen....).
Hahaha vast wel . Sexy voetballer/ex-soldaat met afgetrained lichaam en op het moment politie agent... Misschien moet ie zn uniform ook maar meenemen .
Hahahaha me neefje is al goedgekeurd door een vriendin van me, had een foto op mn facebook gezet van etentje en krijg nu van haar berichtje van oehhhh wie is dat .
Bagheera_206
Geplaatst: 02-06-12 23:18
evdpanne schreef:
Hahahaha me neefje is al goedgekeurd door een vriendin van me, had een foto op mn facebook gezet van etentje en krijg nu van haar berichtje van oehhhh wie is dat .