ijzere man- meeting... (Vught, N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:14

Eszelon4ever schreef:
nee ik ook niet.. doen we nooit.. maar ff een vraagje ik heb vandaag buiten gereden en zulke koude voeten Haha! iemand suggesties hoe ik ze zolang mogelijk warm kan houden Tong uitsteken

Nouja alle 3 de paarden zijn verzekerd dus dat is geen probleem.
Maar om even op jou vraag terug te komen. Misschien dat je van die thermo sokken aan kan doen. Ik doe ze in ieder geval wel aan, scheelt toch wel met gewone ruitersokken of van die sportsokken.
Ik zou in ieder geval niet je leren laarzen aan doen. Als die koud worden hebben jou voeten het waarschijnlijk ook heel snel koud. Heb je thermolaarzen?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:01

nee ook niet Boos! maar heb al wat suggesties van mijn moeder dus dat komt wel goed.. mijn leren laarzen doe ik dus waarschijnlijk wel gewoon aan want dan kan dat wel Lachen

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:04

Duur grapje

Thermoboots

XXX Michelle

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:05

bij het drunensruiterhuis waren ze nu in de aanbieding, 10 euro voor de thermoboots, niet veel dus! moet heel even kijken of ik zondag mee kom met rhana, ze wordt namelijk zaterdag geschoren en ik weet niet of ze anders reageerd met een geschoren velletje....

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:53

jaa das minder maar heb je geen dekentje dat je dan eventueel wilt opdoen? ik geloof dat michelle zij dat het niet zoveel uitmaakte (kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb)

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:51

michelle zei dat ze niet wist hoe rhana zou reageren. dus overleg het nog ff met michelle wat we doen, of in elk geval wat ik doe...

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:08

aja ik hoop wel voor jou dat ze dan normaal doet Haha! en anders zou je dan niet mee gaan Huilen

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:11

Even een reactie op Mijntjuh haar stukje. Met een dekentje rijden is niet zo practisch. We moeten zondag even kijken hoe Rhana het naaktlopen vind. Maar dat overleg ik met Mijntje en zodra we dat hebben gedaan. Horen jullie of we definitief mee gaan.

XXX Michelle

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 09:23

oh dames
wat doen we eigenlijk met slecht weer. Ze geven aan dat het dit weekend slecht weer wordt en ik kan het begrijpen al veel mensen dan iets hebben van ik wil niet mee dan.
beauty is niet bang voor ee poncho, maar dat wil nog niet zeggen dat jullie paarden dat ook zijn. En of ik beauty meeneem is nog heel erg onzeker. Zaterdag deed ze het heel goed, maarja ze is een draver dus ik denk wel zeker te weten dat ze sneller loopt dan de rest van groep. En het is niet gezellig als ik straks weer een kilometer voorop loop Knipoog

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:04

jaa met slecht weer zat ik ook al aan te denken Boos!
ik zou dan ook niet weten wat we doen?

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:44

Als het écht slecht weer is kom ik niet hoor, ik heb een hekel aan regen en als het dan nog koud is ook..... dan rijd ik liever niet zo lang

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:38

Is er al een datum bekend?

En willen jullie niet te veel slowchatten? Knipoog

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:58

ja de 14e.. maar hoezo slowchat Tong uitsteken

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:14

Eszelon4ever schreef:
ja de 14e.. maar hoezo slowchat Tong uitsteken

haha dit topic is ook maar 10 pagina's lang hoor.
maar wil je er aub geen slotje op zetten, want zo kunnen we tenminste nog zien of er veranderingen optreden bv wie er nog meer meerijden of niet meer mee rijden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:46

ja want michella die gaat zaterdag rhana scheren dus heeeeeel misschien dat rhana (en mijntje) niet meekomen maar dat laat ze dan hier weten.. oke to the point Tong uitsteken
femke en ik gaan wat drinken regelen dus gewoon cola sinsas 7up??
maar zijn der nog mensen die geeeen prik lusten? en wat kunnen we eventueel nog meer halen?

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:49

Ok.. ik heb dus een probleem.. ik moet rond 4 uur thuis zijn want m'n nichtje komt onverwacht en m'n ouders moet weg dus moet ik oppassen.. Aangezien ik een uur moet fietsen moet ik dan dus rond 3 uur daar weg.. en ik weet dus niet precies waar de vughtse hei is.. Maar Liesje_Lover misschien wel? Schijnheilig En zijn er nog meer mensen die mee fietsen vanuit de maaspoort/den bosch? Tong uitsteken
Over slecht weer.. Als het echt regent dan kom ik niet.. dan ben ik al verkleumd als ik daar aan kom Tong uitsteken En ik heb dus geen paard, dus hoe doen we dat met de fietsers zeg maar Tong uitsteken Wat hier voor namelijk al staat heeft het niet zoveel zin als we elkaar aan het begin en dan aan het eind een keer zien Verward
Bloos! dat was weer een heel verhaal Tong uitsteken

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:10

Ik weet ook niet waar de vughtse hei is Schijnheilig

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:54

jaa dat is lastig.. zoals ik eerder al zij als je de weg naar de manege wel weet.. dan zouden femke en ik je eventueel daar kunnen oppikken..

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:36

Heeft er al iemand naar het weerbericht gekeken?
Als het goed is hebben we er nog een ruiter bij. Mijn nichtje wil ook meerijden als het niet al te slecht weer is. Zij moet namelijk helemaal uit Haaren komen rijden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:40

jaa maar bij de paarden zeggen ze dat het niet superslecht word.. maar WE HEBBE DE STALLENN (sorry moes der ff uit) dus die moeten jullie wel allemaal ff kijken..
als het slecht weer is gaat het gewoon niet door.. naja ik ben niet van suiker (nee echt niet mandy) dus als iemand niet wilt komen door de regen.. dan spreken we een andere keer af

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:17

Eszelon4ever schreef:
jaa maar bij de paarden zeggen ze dat het niet superslecht word.. maar WE HEBBE DE STALLENN (sorry moes der ff uit) dus die moeten jullie wel allemaal ff kijken..
als het slecht weer is gaat het gewoon niet door.. naja ik ben niet van suiker (nee echt niet mandy) dus als iemand niet wilt komen door de regen.. dan spreken we een andere keer af

Hihi we zullen wel zien of je niet van suiker bent, maar ik geloof je op het moment. Ik heb net het weerbericht gezien en er is zo'n 60% kans op regen dus dat valt wel mee. Nou iedereen duimen dat het goed weer wordt (en als het even kan ook voor vrijdag en zaterdag)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:11

jaaa is goed.. ik duim mee.. maar nu ff in het geval dat het dus wel regent? gaan we het verzetten? de mensen die willen komen (zonder paard) die kunnen anders alsnog mee naar ons om onze paardjes te meeten Haha!

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:24

Eszelon4ever schreef:
jaa dat is lastig.. zoals ik eerder al zij als je de weg naar de manege wel weet.. dan zouden femke en ik je eventueel daar kunnen oppikken..

Ja dat weet ik wel.. en ook zeg maar de weg naar dat strand wat bij de ijzerenman is.. snap je? Tong uitsteken maar ik weet alleen niet precies waar de Vughtse Hei is.. Bloos

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 08:18

GeNeRaAlTjE"]
[quote="Eszelon4ever schreef:

Ja dat weet ik wel.. en ook zeg maar de weg naar dat strand wat bij de ijzerenman is.. snap je? Tong uitsteken maar ik weet alleen niet precies waar de Vughtse Hei is.. Bloos
[/quote]

ja dat ligt er ongeveer wel naast...Tong uitsteken:P hahahaha

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:13

renee_vd die kwam ook mee die zou iets regelen met lisanne