Zullen we maar gewoon week 30 afspreken? Dan kon iedereen toch?
Hannemarie
Geplaatst: 06-05-12 18:42
vind ik best als 't dan maar niet op donderdag/vrijdag/zaterdag is want dan ben ik weg op vakantie ..
Fellow
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 18:45
Mijn vader deed net trouwens wel een beetje vaag. :| Ik vroeg zo: Mag ik dan en dan weer naar Ommen? Uhuh, vast wel. Maar dan ga je niet op het laatste moment afzeggen toch? Het is toch gratis, dus dan maakt dat niet uit Uh? Dat is wel een beetje banketstaaf hoor. Het is maar 1 dagje toch? Ja, dat klopt Nou, dat is dan toch niet zo heel bijzonder? Jawel! Mag ik nou? Ja best.
Zo ging het ongeveer.
Ik word echt heel heel heel boos als hij op het laatste moment zegt dat we op vakantie gaan.
HalloAlu Lang niet gereageerd Mijn vader zou wel een trailer kunnen rijden voor De vakantie had hij namelijk een trailerrijbewijs gehaald En Ik kan wss met niemand meerijden want Niemand komt toch langs mij Ik woon helemaal bovenin groningen bij de eemshaven
Het zou kunnen... Maar er zitten heel veel dingen bijj... Ik heb een zus die ook een paard heeft en die wil ook altijd al ergens heen met paard. En als mijn vader het al wil doen dan gaat dat dus eerst voor. En we hebben dus geen trailer
En ik wil zo graag dat Myrthe meegaat, want ik vind het gewoon superleuk als jullie Myrthe kennen En als jolijn niet meegaat, en mijn vader kan niet rijden danhee kan ik ook miss gewoon mee