Ik heb geen speciaal ras, het is "maar een Fjord", haha. Maar ik begrijp dat de meeting op 17 juni is? Als blijkt dat jullie dan nog modellen te kort komen, dan wil ik Caspian graag opgeven. Als hij niet speciaal genoeg is dan hoor ik dat graag, dan weet ik dat ik nergens rekening mee hoef te houden
marjan1986
Geplaatst: 18-05-12 10:22
ha ha gewoon bijna 3 pagina's vol over kikkers! Ik heb gewoon een maffe angst. Ben bv ook bang voor wormen Maar niet voor slangen. Kleine spinnen vind ik niks. Maar een vogelspin geweldig! Kleine Vissen vind ik ook dood eng Maar van die tropische dingen valt 't wel mee.
haar pown moet dan ook mee! Als die van mij uit gekozen word en die van haar, dan Zouden we maybe twee paards trailer kunnen regelen en kan ik eventueel wel rijden.
Ik ga pas vervoer regelen als Walita wordt uitgekozen... Maar ik heb 3 opties, dus de kans is heel groot dat dat geen problemen gaat opleveren. Of Amy natuurlijk... al was die vandaag in de les zo stout dat ik niet weet of ik dat zie zitten. Ze kan soms zo verdomd dwars zijn.
Tot dat er bekend is welke modellen mee mogen, blijf ik braaf duimen dat wij er tussen zitten.