Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
en daar heb ik vrede mee. Het is alleen dat mijn keuze anders zou zijn dan wat er nu bekend gemaakt is en dat ik het erg jammer vind dat de andere fotografen ook niet mee mogen kiezen, aangezien "wij" toch ook de moddeln op de foto moeten zetten.
Mijn ervaring met stemmen is dat iedereen bijna op dezelfde stemt, en ik heb welzeker overlegd met iemand anders. Dit zijn de modellen, daar moet je het mee doen. Het was al een hele klus om erachter te komen wie er nou allemaal aangemeld hadden omdat ik op t moment laptoploos ben, en deze waarschijnlijk pas einde van de week gemaakt is. Ik wilde jullie niet zo lang laten wachten dus vandaar
! xLoki schreef:Ooooh wat leuk dat Loki en ik mee mogen!
Alvast even een vraagje: waar precies op het Leersumse veld is het? Adres?
precieze adres is nog niet bekend(heb nou weer een ander mooi stukje van leersumse veld doorgekregen wat misschien leuker is) 
Bellatrix schreef:Klopt het dan dat ik mee mag? Dan heb ik mijzelf even naar boven gezet. 10 juni is dus vast?Laraax schreef:Fotografen:
- Laraax
- IlonavB
- Samy
- Bagheera_206
-Obelix
- MadelonSunny
- NinaCharlie
- Mnoonn
- Faelivrin
- Bellatrix
Reserve fotografen:
- Astor
- pkfoto
- Madieke
- dvfotografie
- Nicollol
- monique1983
- Timo_40
- KimAFoto

)
_xManadisx_ schreef:Wat een toffe modellen
Misschien kom ik wel even langshoppen om gewoon te kijken als jullie dat goedvinden (en ik in de buurt ben, ligt er aan of ik dan op mijn kamer zit of niet)
Zou het wel leuk vinden om Bently nog eens een keer te zien, heb er tijdens een studentenwedstrijd een keertje op gereden, vond het echt een heel leuk paard
!! Hij was toen nog niet zo fijn als dat hij nu inmiddels is
als je mazzel hebt neem ik hem volgend jaar gewoon lekker weer mee voor de studentenwedstrijd
! en heel misschien dat ik hem ook meeneem naar SO marcroix als M paard
Wel vond ik het echt een heel tof paard om op te rijden. Ik was alleen maar ijslanders en manege paarden gewend en vond Bently heel fijn om te rijden! Echt het meest fijne paard dat ik tot nu toe gereden heb!