rugzak, daar zeg je al zoiets.. hopelijk kan ik er een meenemen met mijn schouder. Straks eens even proberen.
Anoniem
Geplaatst: 31-05-12 15:13
@als het echt een probleem is, leg het gewoon in je wagen en stop het in de mijne das geen probleem (ik heb toch nog altijd veel plaats over want wrs gaat het tas+rugzak zijn dus)
een knabbeltje of zo? allee ik weet niet of we daar broodjes halen of dat gaan meenemen, maar ik krijg altijd wel zin in een knabbeltje in een pretpark en een regenjasje of zo
Ik zag inderdaad dat ze vrijdag 90% kans op regen geven... Wel weer 20 graden. Laten we anders nog even tot woensdag wachten om te kijken wat voor weer het wordt. Dan kunnen we altijd nog bekijken of we gaan of het uitstellen.
Nee, een beetje regen vind ik ook niet erg. Dan is het meestal lekker rustig Maar als het de hele dag zeikt, ben ik niet echt blij (heb nogal snel last van m'n spieren, dus moet niet doornat worden)
Een beetje regen maakt mij ook niet uit, maar als je daar een hele dag verkleumd moet rondlopen door de regen heb je (of ik in ieder geval) er niet veel aan.