Hahahahha ja maar Emily blijft die dag daarvoor slapen, dus ik denk wel dat we lekker druk zijn Moeten we alleen wel beetje slapen !
ik ga die dag ervoor wel vroeg slapen moet een hele dag rondshouwen + we gaan ook naar de trouwerij van steffie in het sprookjes bos EN ik moet engergie hebben om 'het' te roepen
Nee vorige keer, lagen wij met z'n tweeje op 1 matras, allebij in 'n slaapzak, helemaal elkaar van dat matras af te douwen
Stiekem stop ik gewoon een beetje slaappoeier in Emily's drinken dan, dan slaapt ze vanzelf wel goed, en kan ik ook slapen Neehoor, grapje!
Steffiee_ schreef:Stiekem stop ik gewoon een beetje slaappoeier in Emily's drinken dan, dan slaapt ze vanzelf wel goed, en kan ik ook slapen Neehoor, grapje!
Steffiee_ schreef:Stiekem stop ik gewoon een beetje slaappoeier in Emily's drinken dan, dan slaapt ze vanzelf wel goed, en kan ik ook slapen Neehoor, grapje!Je doet maar
Steffiee_ schreef:Ga je van Spacen man, neem ik allemaal een stukje voor jullie mee Stik stoned in de efteling HAHAHA zie ik in de python zebraatjes En dan roep ik ipv van 'dat'IK HOUUUU VAN GEKLUEEERDE ZEBRAATJES
YEAH Ik verveelde me vandaag bij economie dus heb ik dat weekend zitten versieren en de nachtjes bij elke dag bijgeschreven
xVelientje schreef:YEAH Ik verveelde me vandaag bij economie dus heb ik dat weekend zitten versieren en de nachtjes bij elke dag bijgeschreven