Ik heb nog geen definitieve indeling van tijd. Ik wil om 12.15 beginnen, maar weet niet welke volgorde.
12.15 - 12.45 - 13.15 - 13.45 -
Misschien handig zodat je weet hoe laat je van huis kunt vertrekken. Ik weet namelijk niet of Henla ruimte genoeg heeft of het handig vindt als iedereen er tegelijk is.
Sjapaz
Geplaatst: 01-06-12 18:11
Sophie heeft waarschijnlijk zo rond 12 uur/ half 1 een voeding. Dus als ik daarna zou kunnen zou natuurlijk ideaal zijn, dan is ze lekker vrolijk Dus Ik zou wel kwart voor 1 willen? Maar ik wil natuurlijk graag Dagmar treffen, dus dan zou het Dagmar moeten uitkomen als ze ervoor of erna kan.
Oehh gezellig dames!! Stees zal ik waarschijnlijk missen...
Henla
Geplaatst: 01-06-12 21:14
Ik vind het helemaal goed! Kan met Veerle en haar slaapjes toch geen rekening houden. Die maakt er zo'n zooitje van de laatste dagen Leuk, ik mis helemaal niemand
Laatst bijgewerkt door Henla op 01-06-12 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh 's avonds gaat hier nog wel redelijk. Vanavond eerst gekeet en zelf in slaap gevallen. Maar overdag is echt een drama. Veerle is nooit een goede slaper geweest. Ging het eindelijk beter krijgen we dit.... Gisteren is hubs 2 uur en een kwartier bezig geweest en nog niet slapen. En 's ochtends tussen 05:00 en 6:00u is ze weer paraat
Ik blijf dan ook nog in bed. Veel te vroeg om op te slaan. Geef haar bij mij in bed de fles en dan gaat ze zichzelf een beetje vermaken of papa en mama plagen. Maar kan ik iig nog blijven liggen